اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

طاغوت‌ستیزی مهم‌ترین پیام انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طاغوت‌ستیزی مهم‌ترین پیام انقلاب اسلامی ایران برای جهانیان است.

طاغوت‌ستیزی مهم‌ترین پیام انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مهدی فتاحی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت دهه فجر که در حسینیه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برای ملل مختلف جهان پیام‌های زیادی به دنبال داشت ولی مبارزه با استکبار و مقاومت مقابل ظلم مهم‌ترین این درس‌ها قلمداد می‌شود.

وی تصریح کرد: با پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران همه ملل ستم‌کشیده جهان به این نکته واقف شدند می‌‌توانند مقابل صاحبان قدرت و ثروت ایستادگی کنند به استقلال مورد نظر خود در همه ابعاد دست‌ یابند و سرنوشت‌شان را به دستان خود رقم بزنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایادی استکبار جهانی برای ضربه زدن به کشورمان از به کار بستن هیچ ترفندی اعم از اقتصادی، فرهنگی و ... کوتاه نیامدند ولی با این همه ملت بزرگ ایران با اتکای به نفس و اطاعت از رهبر انقلاب همه بحران‌های ایجاد شده توسط دشمن را به راحتی پشت‌سر گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و گفت: این مسابقات در شش رشته ورزشی برادران و سه رشته خواهران برای کارمندان و دانشجویان به طور جداگانه برگزار خواهد شد همچنین کوهپیمایی کارکنان در نظر گرفته شده است.

فتاحی یادآوری کرد: برافراشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برپایی استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ستاد دانشگاه، زیارت مزار شهداء با حضور کارکنان در ارومیه و بقیه شهرستان‌ها هماهنگ با واحدهای همه کشور، برپایی همایش زن و حفظ ارزش‌های انقلاب و امام (ره)، برپایی همایش قرآن و طاغوت‌ستیزی، برپایی مراسم فرهنگی پیاده‌روی بانوان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های تدارک یافته برای این ایام است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همایش تقدیر از بسیجیان فعال در عرصه سلامت، برپایی همایش جشن انقلاب ویژه کارکنان دانشکده‌ها، دیدار از خانواده‌های معظم شهداء، افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، برپایی نمایشگاه هنری، برگزاری اردوی زیارتی دانشجویی به قم و مشهد، توزیع اقلام فرهنگی مانند بروشور و نرم‌افزار از دیگر برنامه‌های  آماده برای اجرا است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول