اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

زنگ انقلاب در مدارس کرمانشاه طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس کرمانشاه طنین‌انداز شد.

زنگ انقلاب در مدارس کرمانشاه طنین‌انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر امروز زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه 22 بهمن شهر کرمانشاه با حضور مسئولان استانی به صدا درآمد.

جلال امینی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: سی و سومین بهار انقلاب اسلامی با پشتوانه امام خمینی (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی فرا رسید و ما در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که این انقلاب و مملکت در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، نظامی و دیگر عرصه‌ها به عنوان نمونه و الگوی بیداری اسلامی برای تمام جهانیان می‌درخشد.

استاندار کرمانشاه نیز در این آیین اظهار کرد: امروز عزت و سرافرازی ایران به خاطر انقلاب اسلامی است که کشورهای جهان در حال الگوگیری از آن هستند؛ کشورهای سلطه‌گر به دنبال این هستند که سیطره خود را بر کشورهای جهان بیشتر کنند.

سیددادوش هاشمی ادامه داد: قبل از انقلاب، ایران پایگاه نظامی آمریکا بود و در آن دوران آمریکا قصد بهره‌برداری از منابع غنی نفت و معادن کشور را داشت که با مخالفت مردم ایران و رهنمودهای داهیانه امام راحل انقلاب به پیروزی رسید و دست سلطه‌جویان از میهن اسلامی ما ایران کوتاه شد.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی کالاهای مورد نیاز کشور از خارج تأمین می‌شد؛ اما در حال حاضر به پشتوانه جوانان این مرز و بوم تمامی کالاها و محصولات در داخل کشور تولید می‌شود و دیگر نیاز به دوستی با کشورهایی نیست که به دلیل سودجویی و منفعت‌طلبی کشور ما را غارت و چپاول کنند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش افزود: کشورهای غربی ایران را تحریم کردند و این باعث شد مردم ایران هر چیز را که نیاز دارند، خودشان تولید کنند؛ جوانان این مرز و بوم حتی با دانش خود و تلاش‌های بسیار به انرژی هسته‌ای دست یافتند که تکنولوژی آن منحصراً در اختیار تعداد محدودی از کشورهای سلطه‌جو بود؛ اما در حال حاضر کشور ایران به لطف وجود جوانان انقلابی این فناوری را در اختیار دارد و در این زمینه به الگوی کشورهای جهان تبدیل شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی به الگویی تبدیل شده که کشورهای اسلامی را تشویق به انقلاب کردن می‌کند.

وی اضافه کرد: کشورهای آزادی‌خواه جهان خواستار عزت و استقلال هستند و این باعث شده در مقابل قدرتمندان کشورهای خود ایستادگی کنند و خواستار پایان زندگی دیکتاتورها شوند.

استاندار کرمانشاه در پایان یادآور شد؛ استان کرمانشاه 50 درصد صادرات ایران به کشور عراق را در اختیار داشته و این مسئله باعث پیشرفت استان در عرصه‌های اقتصادی شده است.

شایان ذکر است، در سایر مدارس استان کرمانشاه نیز مراسم‌های مشابهی برگزار شد و دانش‌آموزان و فرهنگیان بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/م10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول