اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از دهه فجر

زنگ انقلاب در مدارس مازندران نواخته شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز ایام دهه فجر به مناسبت ورود امام به خاک میهن به صورت نمادین زنگ انقلاب در مدرسه استعداد درخشان مرکز شهید بهشتی ساری نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس مازندران نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه استعداد درخشان مرکز شهید بهشتی ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشأ تمام موفقیت‌های کشور به ویژه الگویی برای بیداری اسلامی در منطقه بوده، اظهار داشت: امام خمینی به صدور انقلاب تاکید داشتند که در سال‌های اخیر شاهد بیداری اسلامی در منطقه به ویژه اقصی نقاط جهان بودیم که این همان صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم به هدف‌گذاری انقلاب اسلامی و سرآمد بودن کشور تا سال 1404 در منطقه باشیم، یادآور شد: تاکنون کشور موفقیت‌های زیادی را در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کسب کرده که برای رسیدن به هدف متعالی افق 1404 نیز تلاش می‌شود.

امیری در بخشی از سخنان به منویات معلم علم و اخلاق شهید مطهری در مورد شخصیت امام راحل و مقابله این رهبر فرزانه در مورد مبارزه با سلاطین ضد دینی اشاره کرد و گفت: امام راحل برای رسیدن به هدف دینی خود ایمان داشته و در مسیری که انتخاب کردند مصمم بودند.

وی ادامه داد: هیچ عاملی نمی‌توانست امام راحل را از مسیر و هدفی که انتخاب کرده بود منصرف کند و این مقاومت رهبر فرزانه در مقابله با استکبار حیرت‌انگیز بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه امام راحل در ادامه فعالیت دینی و ضد استکباری خود همچون ائمه اطهار شجاعانه بدون ترس از طاغوت به ادامه مبارزه می پرداخت، یادآور شد: تعهدی که امام راحل به مردم کشور داشتند نجات آنان از یوغ دشمنان طاغوتی و ضد دینی بود تا بتواند استقلالی را که مردم در انتظارش بودند به ثمر نشاند.

این مسئول ابراز داشت: امام راحل با اتکا به خداوند در مقابله با ظلم توانست انقلابی را به ارمغان آورد که هم اکنون سرآمد همه انقلاب‌های تاریخ است.

وی گفت: اعلامیه‌های تند امام راحل تا پایان خروج طاغوت از کشور ادامه داشت رهبر انقلاب می‌دانست مردم با وی همراه بوده و این ایمان قلبی ایشان موجب شد تا بعد از 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم کشور در تمام عرصه‌های انقلابی حضوری منسجم داشته باشند.

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی انجام شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول