اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

انقلاب اسلامی سرمشق انقلاب‌های جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: انقلاب اسلامی ایران سرمشق و الگویی برای انقلاب‌های جهان شده که بیداری اسلامی حاصل آن است.

انقلاب اسلامی سرمشق انقلاب‌های جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه اندیشه چالدران اظهار داشت: 12 بهمن ماه یادآور رخداد بزرگ تاریخی در کشور است که بنیانگذار انقلاب اسلامی پس از 15 سال دوری از وطن به کشور بازگشتند و این بازگشت مقدمه‌ای برای پیروزی در 22 بهمن سال 57 شد.

وی انقلاب اسلامی را حاصل ایثارگری‌ها و فداکاری‌های جوانان انقلاب خواند و افزود: جوانان سال 57 جانشان را در راه به بار نشستن انقلاب اسلامی و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس به طبق اخلاص گذاشتند و در همین راستا شاهد 36 هزار شهید دانش‌آموز در کشور هستیم.

قلی‌پور با اشاره به نقش دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی گفت: دانش‌آموز آگاه و بیدار آن روزهای تاریخ‌ساز همراه سایر اقشار ملت ایران در مبارزه با رژیم طاغوت فعال بودند و امام خمینی(ره) با پشتیبانی ملت توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

این مسئول نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز ادامه داشته و دشمن در این سال‌ها هر اقدامی توانسته انجام داده، اما نتوانسته کمترین صدمه‌ و خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کند.

امام جمعه چالدران در ادامه گفت: بیداری اسلامی در سراسر جهان و به ویژه در کشورهای اسلامی برگرفته از الگوی جمهوری اسلامی است و این افتخار بزرگی برای ملت ایران است که جوانان انقلابی کشورهای اسلامی منطقه الگوی خود را جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفر یوسف‌زاده اضافه کرد: همه مردم و مسئولان باید برای برگزاری هر چه بهتر آیین‌های بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تلاش کنند تا با شکوه و شور بیشتری برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: همه باید با دقت هر چه بیشتر در راستای پاسداری از آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی گام برداریم و در این امر دانش‌آموزان نقش مهمی بر عهده دارند.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول