اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندار قم

زنگ انقلاب در مدارس قم نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی، زنگ انقلاب در مدرسه امام صادق(ع) توسط فرماندار قم نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس قم نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم همزمان با آغاز دهه فجر، فرماندار شهرستان قم صبح امروز با حضور در مدرسه امام صادق(ع) زنگ انقلاب را به صدا درآورد.

مدرسه امام صادق(ع) که در سال 1317 تاسیس شده است، افتخار دو مرحله میزبانی از حضرت امام خمینی(ره) را داشته و به همین دلیل همه ساله مراسم یادواره‌ای با موضوع زنگ فجر در این مدرسه برگزار می‌شود تا با گرامی‌داشت این روز فرخنده، با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان شود.

این مراسم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه چهار، معاونت پرورشی منطقه چهار، مدیر، معلمان و دانش‌آموزان دبیرستان امام صادق(ع) و فرماندار شهرستان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با قرائت قرآن توسط یکی از دانش‌آموزان مدرسه امام صادق(ع) آغاز شد، مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه چهار سخنرانی کرد و پس از آن عبدالسعید حقیقی‌مقدم فرماندار شهرستان قم به سخنرانی پرداخت و مسابقه‌ای را برای دانش‌آموزان دبیرستان امام صادق(ع) طراحی کرد.

در پایان برنامه یکی از دانش‌آموزان به قرائت مقاله‌ای در رابطه با شخصیت امام خمینی(ره) پرداخت که با استقبال میهمانان این مراسم روبه‌رو شد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول