اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

عمده موفقیت‌های انقلاب مدیون ظرفیت‌های دانش‌‌آموزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک با بیان اینکه امام خمینی(ره) بارها و بارها از دانش‌‌آموزان به عنوان سربازانش یاد می‌کرد گفت: ظرفیت‌های این قشر در پیروزی انقلاب و اقتدار آن در سه دهه اخیر بسیار موثر بوده است.

عمده موفقیت‌های انقلاب مدیون ظرفیت‌های دانش‌‌آموزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ‌جواد قناعتی پیش از ظهر امروز در آئین نواختن زنگ انقلاب ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: پایه‌های نظام ایران، اسلامی و مشروعیت نظام، مردمی است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی متکی به اراده و عزم راسخ یک ملت مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه‌دار است.

قناعتی یادآور شد: دهه فجر، دهه تجدید خاطرات انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان انقلاب است..

این مسئول گفت: دانش‌آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشورند زیرا دو ویژگی مهم "تحرک و نشاط" و "پاکی و معنویت" را در خود یک‌جا دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک ادامه داد: همان‌طور که در دوران پیروزی انقلاب و نیز در دوران دفاع مقدس، به واسطه این دو ویژگی، ثمرات زیادی از سوی دانش‌آموزان نصیب کشور شد، در مرحله کنونی نیز برکات فراوانی می‌توان از این سرمایه عظیم برد.

قناعتی بیان داشت: دانش‌آموزان، آینده‌سازان این کشور هستند و همواره باعث افتخار بوده‌اند، امروزه نیز آنچه برای دانش‌آموز مسلمان ایرانی، با اهمیت تلقی می‌شود، آمیختن دانش و تخصص با دین و تعهد است.

فرماندار بستک با بیان اینکه استقلال، امنیت، شکوفایی، تعالی و توسعه کشور به اراده طلایی دانش‌آموزان امروز وابسته است، متذکر شد: در عرصه ساختن ایرانی سربلند به این اندیشه‌های بارور نیازمندیم که در این مسیر خانواده‌ها نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

وی در پایان اذعان داشت: آنچه امروز از معلمان و دانش‌آموزان انتظار می‌رود این است که در سنگر علم و دانش با شادابی و نشاط حاضر شوند و سعی کنند در این سنگر ارزشمند، در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول