اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

نقش زنان در پیروزی انقلاب قابل تحسین است

خبرگزاری فارس: مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: نقش زنان در پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران قابل تحسین است.

نقش زنان در پیروزی انقلاب قابل تحسین است

مریم دهقانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم اکنون در ایام پیروزی انقلاب قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: زنان مناطق مختلف کشورمان به ویژه زنان مرزنشین در پیشبرد اهداف انقلاب نقش به‌سزایی داشتند لذا با پرورش دادن جوانان متدین و متعهد ایفای نقش کردند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در جامعه پیرامون ما زنان، همسران و مادران شهداء زیادی زندگی ساده و بی‌پیرایه‌ای در پیش گرفته‌اند به طوری که باید در راستای شناسایی، دق‌الباب خانه آنها اقدامات لازم صورت بگیرد سپس به دلیل یک عمر صبوری و تلاش از آنها قدردانی به عمل آید چرا که در این صورت فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه زنده مانده و به نسل‌های دیگر منتقل می‌شود.

دهقانی به اهمیت برگزاری کیفی برنامه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌های ویژه این ایام با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود و لازمه این امر وجود  تعامل همه‌جانبه و مشارکت کامل بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی است تا با ترتیب دادن برنامه‌های مختلف یاد و خاطره روزهای نخست انقلاب در قلب‌ها و اذهان مردم بیش از بیش زنده شود.

وی با بیان اینکه مفاهیم انقلاب باید به مردم منتقل شود تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی ملت شریف ایران و به دلیل وجود یکدلی بین مسئولان و اقشار مختلف جامعه به دهه چهارم انقلاب وارد شده‌ایم بنابراین باید از طریق به کار بستن راهکارهای مختلف برای زنده ماندن مفاهیم انقلاب تلاش کنیم چرا که از این به بعد آنها پاسداران انقلاب و احیاکننده‌های ارزش‌‌های انقلاب هستند.

این مسئول حضور رهبری فرزانه در کشور را مایه خیر و برکت دانست و گفت: در حالی که کشورهای مختلف دنیا در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و ... دچار تزلزل‌ شده‌اند به دنبال ترتیب دادن فتنه‌های مختلف در کشور ما هستند ولی به دلیل وجود رهبری عالم و فاضل همه این توطئه‌‌ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول