اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری اسلامی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان بابیان اینکه کشور ایران در آستانه حماسه‌ای بزرگ است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نمونه بارز موج بیداری اسلامی در جهان است.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل صبح امروز به همراه اعضای ستاد 19 گانه برگزارکننده انتخابات و هیئت‌های اجرایی شهرستان اصفهان و نیز جمعی از اعضای هیئت بازرسی در دیدار با امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب ایران موجب بیداری اسلامی شده است، اظهار داشت: مجموعه شهرستان اصفهان از لحاظ جمعیتی به پنج قسمت حوزه فرعی شامل، جرقویه علیا، جرقویه سفلی، هرند، کوهپایه، خورزوق تقسیم شده است.

وی افزود: شهرستان بخش مرکزی شامل 19 ستاد و 653 شعبه است که شعبه اخذ رای بین ستاد 19 گانه تقسیم شده است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه برگزارکنندگان خود مردم و مسئولان پشتیبانی و امور خدماتی را انجام می‌دهند، افزود: 13 هزار نفر از اقشار و صنوف مختلف امر انتخابات اصفهان را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه حجم کار بسیار گسترده است و نزدیک به یک چهارم نمایندگان به اصفهان و 40 درصد کار مربوط به شهرستان اصفهان است، ادامه داد: استان اصفهان مرکز ستاد انتخابات و با داشتن دو میلیون نفر جمعیت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

کفیل به بحث ثبت‌نام و ارتقاء سطح تحصیلی کاندیداتوری نمایندگان اشاره کرد و گفت: استقبال برای ثبت نام در اصفهان بسیار خوب بود.

وی به پنج حوزه فرعی در شرق اصفهان اشاره کرد و گفت: شهرستان اصفهان در دوره قبل در بخش مرکزی 16 ستاد داشت و در این دوره 19 ستاد که در این دوره تغییر ساختار تطبیق ستادها بر اساس مناطق شهرداری‌ها است.

فرماندار اصفهان به تایید 70 درصدی داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیئت نظارت و اجرایی اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌کنیم شاهد صحنه رقابت سالم در انتخابت باشیم.

وی دو محور توجه به امر قانون و حضور حداکثری مردم را دو مسئله قابل توجه در امر انتخابات آتی برشمرد و گفت: مردم ایران با حضور خود پای صندق‌های رای جواب دندان‌شکن به دشمنان می‌دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول