اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مبارزه با فساد و ترویج عدل الهی منطق اصلی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی ‌فقیه در استان کردستان با اشاره به آموزه‌های اسلامی و آرمان والای دین مبین اسلام و تبعیت انقلاب اسلامی ایران ازاین آرمان‌ها از مبارزه با فساد و ترویج عدل الهی به عنوان منطق اصلی انقلاب اسلامی ایران یادکرد.

مبارزه با فساد و ترویج عدل الهی منطق اصلی انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعد از ظهر امروز در دیدار ‌با نیروهای مسلح استان کردستان در سنندج، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و هفته وحدت، اظهارداشت: دهه فجر در حقیقت نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است و گرامیداشت این دهه رسالت سنگین بر عهده همه ملت ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری‌های داهیانه امام راحل(ره) و وحدت و یکپارچگی ملت ایران در بهمن ماه 57 به پیروزی رسید و در طول عمر با برکتش همواره منشا خیر و برکات فراوانی برای ملت و جهان اسلام بوده است.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با بیان اینکه بسیاری از تراژدیهای دشمنان اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی به هم خورد، گفت: انقلاب ما در حقیقت در کنار حذف بسیاری از منکرات و ضد ارزش‌ها موجب احیای دوباره بسیاری از ارزش‌های فراموش شده دین اسلام شد.

وی با بیان اینکه الهی و اسلامی بودن انقلاب ایران و رهبران آن همواره موجب اقتدار و پیشرفت این نظام الهی شده است، اضافه کرد: با وجود توطئه‌های روز افزون دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب همواره انقلاب ما در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: اتحاد و یکپارچگی ملت ایران از مهم‌ترین عامل توفیقات روز افزون آن است.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از بطن اسلام است از این رو تلاش دشمنان برای خدشه‌دار کردن این نظام الهی همواره بی‌نتیجه خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: باوجود تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان و استفاده آنان از بسیاری از امکانات و تجهیزات علیه انقلاب به دلیل الهی و اسلامی بودن انقلاب و حضور همیشه در عرصه ملت جان برکف ایران اسلامی انقلاب اسلامی ما همواره پیروز است.

وی از وحدت اسلامی ملت ایران به عنوان بزرگترین رمز موفقیت آنان در برابر هجمه‌های دشمنان نام برد و گفت: حضور همیشگی ملت ایران و رهبری‌های الهی ‌رهبران انقلاب همواره موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان با دین اسلام و نظام‌های اسلامی به دلیل منطق قوی آن هیچگاه تمامی نداشته، خاطرنشان کرد: دشمنان برای خدشه‌دار این دین الهی دست به اجرای هر توطئه و ترفندی می‌زنند.

وی در ادامه مجهز بودن به علم، بصیرت، تاکتیک‌های رزمی و نظامی را مهم‌ترین ویژگی برای نیروهای مسلح ذکر کرد و افزود: نیروهای مسلح تنها با مجهز شدن به این مولفه‌ها می‌توانند در انجام رسالتشان که حراست و پاسداری از انقلاب و مردم است موفق باشند.

وی افزود: هرچه توانایی علمی و رزمی نیروهای مسلح بالا باشد پایداری و استقامت آنان در برابر دشمنان بیشتر خواهد شد.

وی وجود روحیه سالم در بین نیروهای نظامی و انتظامی را ضروری دانست و گفت: از بین بردن روحیه نیروهای مسلح که پشتوانه اصلی هر نظامی هستند از مهم‌ترین اولویت‌های دشمنانه است که در قالب‌های مختلف نمود پیدا می‌کند.

وی بصیرت و زمان شناسی را از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود:‌ مجهز شدن نیروهای مسلح به این سلاح‌ها برای مقابله با توطئه‌های دشمنان امری ضروریست.

وی با بیان اینکه حضور در عرصه‌های جنگ سخت تنها وظیفه نیروهای مسلح نیست، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در جنگ نرم نیز باید به وظایف و رسالت‌های خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: بدون شک حفاظت از دین خدا و ارزش‌های این دین الهی وظیفه‌ای همگانی است ولی نیروهای مسلح در این راستا نقش مهم و سنگین‌تری دارند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول