اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پناهیان

رمز پیروزی انقلاب اسلامی پیوند مردم با رهبری است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی پیوند مردم با رهبری و ولایت فقیه است.

رمز پیروزی انقلاب اسلامی پیوند مردم با رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان ظهر امروز در ویژه برنامه سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و گرامیداشت سالروز ورود امام راحل(ره) در مصلی بزرگ شهرکرد، اظهار داشت: خوشبختانه امروز پس از گذشت 33 سال شاهد تداوم راه امام را که همان مسیر حق و حقیقت است در کشور، منطقه و جهان به نظاره نشسته‌ایم.

وی با طرح این یک سوال اساسی که چرا با وجود گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب، انقلاب به عنوان الگوی جهانی از سوی انقلابیون برگزیده شده است، گفت: انقلاب کردن مهم نیست حفظ انقلاب از اهمیت بیشتری برخوردار است، کسی که قصد انقلاب دارد استمرار انقلاب بسیار حائز اهمیت می‎شود.

پناهیان ادامه داد: انقلاب ما پیش از الگو قرار گرفتن باید استمرار می‎یافت که ملت ایران نیز بهای بسیار سنگینی از جمله خون 250 هزار شهید را برای تضمین استمرار انقلاب پرداخت کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اقدامات آمریکا در راستای براندازی انقلاب اسلامی ایران، گفت: آمریکا حتی پس از پیروزی انقلاب نیز امید داشت با استفاده از اشخاص مورد نظر خود بر کشور سلطه یابد.

وی افزود: بر این اساس سازمان سیاه به بنی صدر رئیس جمهور وقت کشور حقوق و مزایا پرداخت می‌کرد تا بتواند بدین وسیله از طریق خیانت‌های بنی صدر به کشور اهداف شوم خود را در کشور پیدا کند، ولی زمانی که نتوانستند کاری از پیش ببرند به جنگ تحمیلی روی آوردند.

پناهیان ادامه داد:  با آغاز جنگ آمریکا اینگونه تصور می‌کرد که کار این انقلاب تمام است ولی باز هم وقتی نتوانستند کاری از پیش ببرند پروژه جنگ نرم، تهدید و تحریم ایران را در پیش گرفتند که البته این پروژه نیز با شکست مواجه شده است.

وی گرامیداشت دهه فجر را ضروری دانست و گفت: گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تنها با هدف بزرگداشت انقلاب 57 نیست بلکه هدف اصلی حفظ و استمرار انقلاب است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به الگوپذیری کشورهای منطقه از انقلاب ایران، گفت: تأثیر انقلاب ایران در پویایی جنبش‌های منطقه و جهان به خوبی قابل مشاهده است، به‌طوریکه می‎توان با اطمینان گفت که جنیش وال استریت آمریکا اگرچه جنبش به خاطر اسلام نیست، ولی تأثیر مهمی از انقلاب ایران گرفته است.

وی با بیان اینکه استمرار انقلاب تنها نباید هدف باشد بلکه باید سیر صعودی و تکاملی آن نیز درنظر گرفته شود، گفت: دستاوردهای انقلاب در مدت سی و سه سال گذشته به خوبی سند محکمی بر تداوم راه انقلاب است.

پناهیان ادامه داد: در نهم دی 88 به خیابان ریختن عده‌ای اوباش بدون اینکه مقام معظم رهبری از مردم بخواهند که جواب آنها را بدهند مردم خود به خیابان‌ها ریختند و جواب آنها را دادند.

وی در ادامه با اشاره به انقلاب‌های منطقه، گفت: به تمامی انقلابیون توصیه می‌کنم که از حرکت تکاملی انقلاب جا نمانند، چه بسا بسیار کسانی بوده‌اند که از حرکت جا مانده‌اند و دیگر نتوانسته‌اند خود را به حرکت انقلابی برسانند.

پناهیان رمز پیروزی انقلاب اسلامی را پیوند مردم با رهبری و ولایت فقیه دانست و افزود: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی امیدوار هستیم مردم انقلابی‌تر از گذشته وارد صحنه شوند تا مجلسی انقلابی‌تر از سال‌های گذشته داشته باشیم.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای غرب، گفت: هیچ چشم اندازی برای براندازی حکومت و نظام دیده نمی‎شود، دشمن که امروز ما را تحریم اقتصادی کرده است راه رشد اقتصادی و خودکفایی بیشتر را در کشور فراهم کرده است، پس باید بداند با این اقدامات نمی‎توانند ضربه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول