اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

دهه فجر زمان تبیین انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: دهه فجر زمان مناسب برای تبیین انقلاب اسلامی و گسترش آن در جهان است.

دهه فجر زمان تبیین انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی بعدازظهر امروز در نخستین روز از بزرگداشت سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در جمع دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان دهه فجر را زمان مناسب برای تبیین انقلاب اسلامی و گسترش آن در جهان دانست و افزود: گسترش اهداف انقلاب در بین جوانان نیز از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

عبدالقدیر مشایخی بیان داشت: کارکرد انقلاب اسلامی از نظر امکانات رفاهی برای جامعه با قبل از انقلاب هرگز قابل مقایسه نیست و باید دانست که این دستاوردها در کنار همه تهاجم‌ها و تحریم‌ها صورت گرفت.

وی ادامه داد: دشمن چون نتوانست از راه تحریم و تهاجم نظامی به اهداف خود برسد، جنگ نرم را علیه ایران راه انداخت و این سال ها نیز با تشدید جنگ نرم و هدف قراردادن جوانان و نوجوانان به ویژه قشر دانش‌آموز قصد دارد به برخی از اهداف خود نزدیک شود.

فرماندار نور تصریح کرد: حضور فعال شما در مراسم‌های مذهبی و دینی و بزرگداشت دهه فجر مقابله با جنگ نرم دشمن است که با هوشیاری و درایت خود در این جنگ هم پیروز می‌شوید.

از دیگر مراسم‌های برگزار شده در نخستین روز از دهه فجر نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی بود،مراسم زنگ انقلاب در شهر نور در مدرسه حضرت زینب (س) برگزار شد، پس از نواختن زنگ توسط امام جمعه نور، سرود ملی توسط گارد پرچم و همخوانی دانش‌آموزان انجام و در ادامه سرود ولایت با همخوانی عمومی اجرا شد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه جلسه سران صهیونیست، دست ساخته‌های دانش‌آموزان، غذاهای محلی و سنتی برپا بود و مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.

نظیر این مراسم در شهرهای چمستان، بلده، رویان و ایزدشهر نیز با حضور مسئولان محلی برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول