اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون حضور مسئولان آموزش و پرورش

زنگ انقلاب در کاشان نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در شهرستان کاشان بدون مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان در مدرسه راهنمایی پسرانه خاوری کاشان نواخته شد.

زنگ انقلاب در کاشان نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کاشان صبح امروز در این مراسم، 12 بهمن‌ماه را یادآور یک رخداد بزرگ در تاریخ کشور خواند و اظهار داشت: 12 بهمن‌ماه خاطرات ماندگار آن روزهای انقلاب به خصوص ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی بعد از 15 سال دوری از وطن را به ما یادآوری می‌کند.

سیداحمد افراشی افزود: لحظه ورود امام خمینی(ره) در ساعت 9:33 دقیقه روز 12 بهمن سال 57، نقطه شروعی برای پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 بود. 

وی اضافه کرد: انقلابی که امروز به عنوان امانت نزد ما قرار گرفته حاصل جانبازی و ایثارگری افرادی است که جانشان را در راه به بار نشستن انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس است که یکی از نمونه‌هایش 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کاشان همچنین عنوان کرد: نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز  ادامه داشته و دشمن در این سال‌ها هر اقدامی توانسته انجام داده، اما نتوانسته کوچک‌ترین صدمه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کند.

این مسئول تحمیل جنگ هشت ساله به ایران توسط عراق از سوی استکبار جهانی، تحریم‌های اقتصادی و فتنه سال 88 را از جمله توطئه‌های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری از راه جنگ نرم، دانش‌آموزان را نقطه هدف خود قرار داده است.

افراشی تصریح کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی و به ویژه در زمینه علمی باعث شده تا ایران در جهان به عنوان یک قدرت بزرگ مطرح باشد.

وی بیداری اسلامی در سراسر جهان و به ویژه در کشورهای اسلامی را برگرفته از الگوی جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: این افتخار بزرگی برای ملت بزرگ ایران است که جوانان انقلابی کشورهای مصر، یمن، بحرین و سایر کشورهای اسلامی جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی خود معرفی می‌کنند.

این مسئول در ادامه، اهمیت دادن به نماز اول وقت، سرلوحه قرار دادن قرائت قرآن و عمل به دستورات آن، احترام به والدین و معلمان توسط دانش‌آموزان را حائز اهمیت دانست و متذکر شد: دانش‌آموزان، آینده‌سازان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

افراشی جشن‌های امسال دهه مبارکه فجر را به دلیل موقعیت حساس جمهوری اسلامی متفاوت از سال‌های گذشته دانست و نقطه پایانی جشن‌های دهه فجر امسال را حضور همگانی دانش‌آموزان در راهپیمایی روز 22 بهمن اعلام کرد.

انتهای پیام/ن۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول