اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

زنگ انقلاب و انتظار در کرمان نواخته شد

خبرگزاری فارس: در آستانه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور، زنگ "انقلاب اسلامی و انتظار" در کرمان نواخته شد.

زنگ انقلاب و انتظار در کرمان نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز در آستانه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور، زنگ "انقلاب اسلامی و انتظار" در مدرسه راهنمایی دخترانه عفاف ناحیه یک کرمان با حضور استاندار کرمان نواخته شد.

ابراهیم شیخ‌بهایی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: حضور در این دوران و مشاهده انقلاب اسلامی به دست بزرگ مرد تاریخ جای شکر و سپاس دارد.

وی با بیان اینکه فردای نظام چشم به گام‌های دانش‌آموزان دارد، افزود: امام خمینی (ره) با آرامش خاطر این دنیا را ترک گفت، زیرا می‌دانست، پاسدارانی بیدار، ‌بصیر و آگاه این انقلاب را از خطرات حفظ می‌کنند.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: فرهنگیان استان کرمان در 22 بهمن با عزمی راسخ و اراده آهنین به میدان می‌آیند و اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشند.

به گزارش فارس در این آیین معاون سیاسی امنیتی و معاون توسعه منابع انسانی استاندار کرمان، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان سپاه ثارالله استان کرمان حضور داشتند.

همچنین 33 متر نقاشی دیواری به مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و 10 متر از مقالات و روزنامه‌دیواری‌های دانش‌آموزان مدرسه عفاف و فرزانگان کرمان به نمایش گذاشته شد.

در این آیین استاندار کرمان از خانواده‌های شهدای این مدرسه با اهدای لوح، تقدیر به عمل آورد.

12 بالن نیز به مناسبت 12 بهمن‌ ماه به پرواز درآمد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول