اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

ملت ایران مجلسی انقلابی و ولایی را ایجاد می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: ملت ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی با توجه به رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری با انتخاب اصلح‌ترین افراد، مجلسی انقلابی و ولایی را ایجاد می‌کنند.

ملت ایران مجلسی انقلابی و ولایی را ایجاد می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدارس کوهبنان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در یکی از حساس‌ترین نقاط جهان به ویژه خاورمیانه به رهبری حضرت امام ( ره) و حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی به وقوع پیوست.

وی افزود: این حادثه در شرایطی آغاز شد که حکومت شاهنشاهی با ایجاد سازمان جاسوسی کوچک‌ترین تحرکی را خنثی می‌‌کرد، اما حضرت امام (ره) با توکل به خداوند و پشتیبانی مردم شگفتی و ذلت ابرقدرت‌ها را فراهم کرد.

متقی تصریح کرد: در همه این سال‌ها دشمنان اسلام و انقلاب همواره تمام توان خود را برای نابودی و تضعیف انقلاب به کار بستند، اما به لطف خداوند همه توطئه‌های آنان با هوشیاری و درایت حضرت امام (ره)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و فداکاری و همت مردم همیشه در صحنه با شکست مواجه شد.

فرماندار کوهبنان گفت: ملت ایران اسلامی با حضور پر شور خود در مراسم یوم‌الله 22 بهمن و با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی با توجه به رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری با انتخاب اصلح‌ترین افراد، مجلسی انقلابی و ولایی را ایجاد می‌کنند.

احمد نیک‌خواه مدیر آموزش و پرورش کوهبنان نیز اظهار داشت: همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام ( ره) زنگ انقلاب در تمام مدارس شهرستان نواخته شده و با برنامه‌ریزی‌های مدون در آغاز امامت امام زمان (عج) و دهه مبارک فجر شاهد برگزاری جشن‌های شاد و متنوع و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در مدارس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با وقوع انقلاب اسلامی و پیروزی ملت ایران بر رژیم دست نشانده پهلوی که از حمایت کامل شرق و غرب و صهیونیست جهانی بهره می‌برد، برای نخستین بار یک کشور مسلمان به رهبری سیدی بزرگوار از سلاله پاک پیامبر (ص) کشورهای استکباری بزرگ جهان را به مبارزه طلبید و آنان را تحقیر کرد و تا مرحله شکست و نابودی پیش برد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول