اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه اشتغال بشرویه مطرح شد

تحقق تعهدات اشتغال‌زایی بشرویه تا پایان دی‌ماه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بشرویه گفت: میزان اشتغال ایجاد شده دستگاه‌های اجرایی بشرویه طبق آمار سالانه اشتغال کشور 852 نفر تا پایان دی‌ماه بود، در حالی‌ که تعهد دستگاه‌ها در آغاز سال 530 نفر بوده است.

تحقق تعهدات اشتغال‌زایی بشرویه تا پایان دی‌ماه
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا زمان‌زاده صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و مشاغل خانگی شهرستان بشرویه اظهار داشت: مشخصه اصلی تحقق برنامه‌های اشتغال‌زایی تعامل و همکاری خوب دستگاه‌ها و مساعدت و همراهی بانک‌ها است که این تعامل و همراهی در بشرویه به خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به فرصت کوتاه باقی مانده تا پایان سال ادامه داد: در حوزه ایجاد مشاغل خانگی دستگاه‌های مربوطه باید سریع‌تر مجوز تعهد شده خود را به بانک‌ها ارسال کنند.

معاون فرماندار بشرویه یادآور شد: از آنجا که در حال حاضر مجوز مشاغل خانگی در شهرستان صادر می‌شود این امر سهولت بیشتر صدور مجوز را سبب شده است.

مسئول کارگروه اشتغال شهرستان بشرویه نیز با ارائه گزارشی از اشتغال‌زایی شهرستان در سال‌جاری گفت: در سال‌جاری کل تعهد اشتغال شهرستان 530 نفر بوده است که با رشد بسیار خوبی تاکنون 852 نفر وام اشتغال دریافت کرده‌اند.

سیدضیاءالدین حسن‌زاده میدانی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان با 260 مورد ایجاد اشتغال، اداره تعاون با 115 مورد، اداره بازرگانی با 144 مورد، صندوق مهر امام رضا(ع) با اعطای 152 مورد وام اشتغال بیشترین تعداد این آمار را داشته‌اند.

وی ادامه داد: بهزیستی 45 صدور مجوز، اداره فنی و حرفه‌ای 10 مورد، میراث فرهنگی 14 مورد، جهاد کشاورزی 25 مورد، صنایع و معادن 18 مورد و بنیاد شهید و امور ایثارگران 21 مجوز بوده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول