اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خبر داد

پرداخت 6 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش از پرداخت شش میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان آبپخش خبر داد.

پرداخت 6 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش علی‌اکبر جوکار شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اشتغال بخش آبپخش با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید عهد و میثاق با اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران، معمار کبیر انقلاب و فرزند خلف و صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای است و تمام مسئولان باید برای بزرگداشت این ایام به نحو مطلوب تلاش کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش عنوان کرد: اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولتمردان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در سال‌های اخیر اقدامات لازم و ارزنده‌ای در این راستا برداشته‌اند.

جوکار با اشاره به سال جهاد اقتصادی بیان داشت: اشتغال یکی از مسائل مهم در راستای تحقق اهداف والای جهاد اقتصادی است و در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند باید با تمام توان در راستای تحقق این هدف و ایجاد اشتغال‌های پایدار تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست‌هایی که دولت خدمتگزار در سال‌های اخیر در راستای ایجاد اشتغال پیش گرفته است پرداخت تسهیلات اشتغال است و از این طریق سعی در اشتغالزایی و توانمندسازی جامعه دارند.

این مسئول با بیان اینکه حق مسلم بانک‌هاست که در پرداخت تسهیلات، بازگشت سرمایه را در اولویت کار خود قرار دهند، اذعان کرد: از بانک‌ها انتظار داریم در چارچوب قانون نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اقدام کنند و از کارهای بیهوده و بیجا خودداری کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطر نشان کرد: جمع کثیری از افراد جامعه از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره می‌برند و کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت وام‌های اشتغال را در راستای ایجاد اشتغال و رفع فقر افراد زیر پوشش پیش گرفته است و تمام افرادی که توانایی کار را دارند باید با دریافت وام خوداشتغالی به ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده خود اقدام کنند.

جوکار به مزایای ایجاد اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت: با ایجاد اشتغال می‌توانیم اقشار آسیب‌پذیر جامعه را توانمند کنیم و کاهش فقر سبب کاهش بزهکاری و مسائل اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: اشتغال سبب افزایش عزت نفس انسان‌ها می‌شود و از این طریق می‌توانیم به عزت نفس اجتماعی افراد نیازمند جامعه و توسعه اشتغال در جامعه کمک‌های مهمی کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سال جاری تاکنون بیش از 94 مورد پرونده اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت کرده‌ایم.

جوکار مشاغل خانگی را یکی از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر دانست و عنوان کرد: در سال جاری 72 وام مشاغل خانگی نیز به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول