اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

بانک‌ها در پرداخت وام اشتغال از سخت‌گیری‌های بی‌مورد بپرهیزند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: بانک‌ها در پرداخت وام اشتغال از سخت‌گیری‌های بی‌مورد بپرهیزند.

بانک‌ها در پرداخت وام اشتغال از سخت‌گیری‌های بی‌مورد بپرهیزند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز سه‌شنبه شب در نشست شورای اشتغال آبپخش اظهار داشت: مساله اشتغال یکی از مسائل مهمی است که دولت‌ خدمتگزار احمدی‌نژاد مدنظر قرار داده و همواره در این راستا گام برداشته است.

وی افزود: حل مشکل اشتغال با توجه به سیاست اشتغالزایی دولت عدالت‌محور از مسائل مهمی است که مسئولان محلی باید در راستای تحقق این هدف والا گام بردارند.

خرم‌روز تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ابزارهای حمایتی دولت برای حل مشکل اشتغال و اشتغالزایی، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی است.

بخشدار آبپخش در همین راستا اذعان کرد: دولت با پرداخت وام‌ها و تسهیلات اشتغالزایی زمینه را برای حل مشکلات اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای مستضعف و اقشار آسیب‌پذیر جامعه فراهم آورده است.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: مسئله اشتغال مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن توسعه اقتصادی کشور است و دولت در سال جاری تمام توان خود را در راستای ایجاد اشتغال پایدار در کشور به کار گرفته است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و جهاد کشاورزی از نهادها و ارگان‌های تسهیلات‌گیرنده هستند و باید تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر این بخش به کار گیرند.

این مسئول عنوان کرد: بخش آبپخش بخشی نوپاست و هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر و بهتر ادارات در راستای خدمت‌رسانی به مردم امری لازم و ضروری است.

بخشدار آبپخش اشتغال را یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه دانست و بیان کرد: اگر اشتغال در جامعه‌ای وجود داشته باشد بزهکاری‌ها و مسائلی که در جامعه شاهد آن هستیم به سرعت کاهش می‌یابد.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: تمام بانک‌ها موظف هستند در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال مطابق قانون عمل کنند و از سخت‌گیری‌های بی‌جا و بی‌مورد خودداری کنند.

بخشدار آبپخش اظهار داشت: یکی از سیاست‌های جدید کمیته امداد اشتغالزایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای برطرف شدن فقر و مشکلات مددجویان کمیته امداد و توانمندسازی ایشان است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول