اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

وضع اشتغال در جامعه رضایت‏بخش نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: متاسفانه در برهه کنونی، وضع اشتغال در جامعه رضایت‏بخش نیست.

وضع اشتغال در جامعه رضایت‏بخش نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن شاهرخ رامین در نشستی در این باره اظهار داشت: با توجه به محدودیت‏های مالی در دوران بعد از انقلاب و جنگ که کشور از آن رنج می‏برد، تفکر نوینی به نام دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت که توانست با یک استاندارد قابل قبول و بدون اتکا به بودجه دولتی فعالیت کند.

وی با اشاره به شکل‏گیری دانشگاه آزاد اسلامی در دهه 60 خاطرنشان کرد: برای به دست آوردن شاخص‏های توسعه در حوزه آموزش در دوران بعد از انقلاب، به افزایش آمار افراد تحصیل‏کرده در کشور نیاز داشتیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی توانست با استانداردی قابل قبول و بدون اتکا به بودجه دولتی فعالیت کند.

رامین، جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در ارتقای سطح فرهنگ و جامعه خطیر دانست و اظهار داشت: بدیهی است که افزایش سطح و میزان سواد افراد سبب ارتقای سطح فکری و فرهنگی جامعه می‏شود و از ایجاد بسیاری از مشکلات جلوگیری می‏کند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از وضعیت اشتغال در جامعه تصریح کرد: در دانشگاه‏ها علاوه بر آموزش دروس علمی، باید فرهنگ کار و تلاش به عنوان یک هنر و یک ارزش به دانشجویان آموزش داده شود.

رامین با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی رهبری شده است، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ آغاز کرد و با اتکا به داشته‏های یک ملت، سطوح مختلف زندگی مردم را ارتقا داد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول