اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

نوجوانان صبای قم به میهمانی لاله اصفهان می‌روند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری خارج از خانه فردا مقابل تیم فوتبال نوجوانان پتوی لاله اصفهان قرار می‌گیرد.

نوجوانان صبای قم به میهمانی لاله اصفهان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور، فردا وارد هفته سوم از دور برگشت خود می‌شود و طی آن صبای قم در دیداری خارج از خانه به مصاف پتوی لاله اصفهان خواهد رفت.

شاگردان غلام‌رضا کاظمی در تیم فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه صبای قم دور برگشت مرحله گروهی را چندان خوب آغاز نکرده‌اند و در حالی که از دو بازی قبل خود هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند به مصاف تیم پتوی لاله اصفهان می‌روند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و پتوی لاله اصفهان از هفته دهم رقابت‌ها از ساعت 14 عصر روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه در ورزشگاه صفائیه اصفهان به انجام خواهد رسید.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم فوتبال رده سنی نوجوانان پتوی لاله اصفهان برگزار می‌شود که اصفهانی‌ها در دیدار رفت خود با صبای قم که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، با دو گل به صبای قم باختند.

با این حال دیدار برگشت دو تیم حکایت دیگری دارد و تیم‌های رده‌های دوم و پنجم جدول رده‌بندی در تلاش برای کسب سه امتیاز و جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبلی خود بازی بسیار مهمی را در هفته دهم برابر یکدیگر برگزار می‌کنند.

صبای قم در هفته نخست از دور برگشت در خارج از خانه یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل خود را برگزار کرد و در حالی که میهمان تیم فوتبال نوجوانان فجر شهید سپاسی شیراز بود برابر این تیم با تساوی سه بر سه متوقف شد.

در هفته دوم از نیم فصل دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور نیز شاگردان غلامرضا کاظمی در تیم صبای قم در دیداری خانگی میزبان صدرنشین گروه دوم یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بودند اما از فرصت میزبانی خوب بهره نبردند.

در این دیدار که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و اتفاقا داوران قمی قضاوت‌کننده آن بودند، میهمان با نتیجه دو بر صفر موفق به شکست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم شد تا فاصله امتیازات خود با صبا را به 10 امتیاز برساند.

در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر رده سنی نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور امسال 16 تیم حضور دارند که در دو گروه هشت تیمی بازی‌های مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد تا قهرمان مسابقات این فصل مشخص شود، ضمن اینکه صبای قم در حال حاضر بعد از تیم فوتبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول