اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم به شکست تراکتورسازی می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هجدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به میدان می‌رود.

صبای قم به شکست تراکتورسازی می‌اندیشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هجدهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس پنج‌شنبه این هفته با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف آغاز می‌شود که البته در روز جمعه در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم در تراکتورسازی تبریز برابر تیم فوتبال رده چهارمی تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرد.
در این مسابقه حساس که تیم فوتبال صبای قم در دهمین مسابقه خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در شهر مقدس قم میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خواهد بود صبا بعد از پنج هفته نبردن به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز است.     
صبای قم در این دیدار داخل خانه که قطعا در حضور تماشاگران قمی طرفدار این تیم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود، در حالی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرد که پنج هفته متوالی رنگ پیروزی را ندیده است.
بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار حساس صبای قم و تراکتورسازی تبریز از هفته نخست از دور برگشت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 روز جمعه شانزدهم دی ماه به میزبانی صبا برگزار می‌شود.
این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خود در لیگ برتر میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بودند و در حالی که بسیار خوب و قوی ظاهر شدند و حاضران در ورزشگاه یادگار امام قم از صبای قم بازی هجومی را نظاره‌گر بودند، از شرایط میزبانی بهره نبرده و به تساوی یک بر یک راضی شدند.
در نیمه نخست این دیدار تیم فوتبال صبای قم عرصه را بر میهمان مدعی خود تیم فجر شهید سپاسی شیراز تنگ کرد و بار‌ها موقعیت گل داشت اما فرصت‌های گلزنی صبای قم هر بار به سادگی فرصت‌ها از دست رفت تا اینکه نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم نیز جریان بازی با توجه به تلاش بازیکنان صبای قم کاملا به سود این تیم پیش رفت ولی میهمان فجر شهید سپاسی شیراز با روی آوردن به دفاع از تنها موقعیت و فرصت خود برای رسیدن به گل در این مسابقه بهره‌برداری کرده اگر چه صبایی‌ها خیلی زود به گل تساوی رسیدند اما تیم فجر شهید سپاسی شیراز با یک امتیاز از قم خارج شد.
صبای قم در حالی برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تن به تساوی داد که به سه امتیاز این مسابقه نیاز ضروری داشت تا بتواند جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تقویت کند، به ویژه اینکه تیم‌های دیگر مترصد غفلت تیم صبای قم بودند و در نهایت این دیدار با شکست صبا به پایان رسید.
تیم فوتبال صبای قم در حالی در هجدهمین دیدار خود در قم برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرد که  پیش از این 9 بار در خانه حریفان به میدان رفته است و حاصل آن کسب چهار پیروزی، دو باخت و سه تساوی بوده است. 
شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم تا قبل از بازی این هفته با تیم تراکتورسازی تبریز با 29 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند در حالی که استقلال با 36 امتیاز صدرنشین است و سپاهان اصفهان و نفت تهران و تراکتورسازی در مکان‌های اول تا چهارم لیگ برتر هستند.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول