اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مقابل البرز شهرداری زنجان

ناکامی‌های صبای نوین قم در لیگ آزادگان ادامه یافت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در فوتبال جام آزادگان به حریف زنجانی خود باخت تا ناکامی‌های این تیم در هفته‌های اخیر ادامه یابد.

ناکامی‌های صبای نوین قم در لیگ آزادگان ادامه یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای نوین قم در سومین گام از دور برگشت رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل تیم البرز شهرداری زنجان نیز نتوانست طعم پیروزی را بچشد و بدین ترتیب برای ششمین هفته متوالی از رسیدن به پیروزی مقابل حریفان خود محروم ماند.
در حالی که نیم فصل دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بعد از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف با برگزاری دیدارهای هفته سوم خود پیگیری شد و تیم‌های حاضر در این رده لیگ باشگاه‌های کشور تلاش خود برای کسب دو سهمیه صعود به مرحله دوم از هر گروه را ادامه دادند، صبای نوین قم در میهمانی حریف زنجانی خود تن به شکست داد.
صبای نوین قم در سومین گام در دیداری خارج از خانه میهمان تیم البرز شهرداری زنجان در هفته چهاردهم قصد داشت با کسب نتیجه مطلوب مقابل حریف زنجانی شروعی خوب را بعد از شش هفته دوری از پیروزی، در دیدارهای خارج از خانه دور برگشت لیگ آزادگان داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان عباس رحمانی به باخت سه بر دو مقابل میزبان خود رضایت دادند.
تیم فوتبال صبای نوین قم تنها نماینده فوتبال استان قم است که با کسب نتایج خوب و قابل قبول حضوری موفق در مرحله گروهی رقابت‌های امسال لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان داشته است اما این تیم از هفته هشتم به بعد تاکنون نتوانسته است مقابل حریفان خود به پیروزی دست پیدا کند.
صبای نوین قم پیش از این در دیداری از هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی تختی قم برابر تیم شاهین کرج به میدان رفت و با تساوی یک بر یک این مسابقه را به اتمام رساند تا هفتمین بار در لیگ این فصل مقابل حریفان خود تن به تساوی دهد و از کسب سه امتیاز محروم بماند.
شکست صبایی‌ها در جدال با تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان در حالی رقم خورد که آنها پیش از این تنها یک بار در لیگ آزادگان و در هفته نهم در جدال خارج از خانه به تیم فوتبال سفید رود آستانه باخته بود که بدین ترتیب دومین باخت این فصل را پذیرفت.
این تیم در هفته نخست از نیم فصل دوم رقابت‌های مرحله گروهی در ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا میهمان این تیم بود و نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد تا همین تیم البرز شهرداری زنجان از فرصت به خوبی استفاده کرده و جایگاه صبای نوین را در مکان دوم جدول بگیرد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول