اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

جدال مدعیان قهرمانی در مصاف صبای قم و سپاهان اصفهان

خبرگزاری فارس: تیم‌های سوم و پنجم لیگ برتر که در حال حاضر با فاصله‌ای نزدیک نسبت به صدرنشین جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند، در هفته نوزدهم لیگ برتر با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

جدال مدعیان قهرمانی در مصاف صبای قم و سپاهان اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از امروز وارد هفته دوم خود می‌شود ولی در روز دوم هفته نوزدهم صبای قم در مهمانی مدافع قهرمانی دو فصل اخیر لیگ برتر به میدان می‌رود.
تیم‌های صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در جدال دو تیم از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر کدام هفته هجدهم را با تساوی و تقسیم امتیازات مقابل حریفان خود پشت سر گذاشته‌اند.
با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عصر چهارشنبه بیست و یکم دی ماه در اصفهان برگزار می‌شود، مربیان دو تیم عصر امروز سه‌شنبه بیستم دی ماه پاسخگوی سئوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.
صبای قم تاکنون در مسابقات خانگی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، سایپا البرز، ملوان بندر انزلی، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، شهرداری تبریز، داماش گیلان، فجر شهید سپاسی شیراز و تراکتورسازی تبریز به میدان رفته است که حاصل آن چهار پیروزی، دو باخت و چهار تساوی بوده است.
آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم هم پیش از جدال حساس شاگردان ویسی با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته نوزدهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز در غیاب سه مهره کلیدی این تیم پیش از سفر به شهر اصفهان به انجام می‌رسد و سرانجام صبایی‌ها عصر سه‌شنبه راهی اصفهان می‌شوند.
صبای قم در حالی این دیدار خارج از خانه را برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزار می‌کند که در دیدارهای خارج از خانه قبل مقابل تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز، راه‌آهن شهرری، شاهین بوشهر، مس سرچشمه کرمان، پیروزی تهران، صنعت نفت آبادان، مس کرمان و نفت تهران به چهار پیروزی، دو تساوی و دو باخت دست یافته است.
هواداران صبای قم امید زیادی دارند که پنجمین تیم جدول رده‌بندی با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل تراکتورسازی تبریز بتواند ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، روند موفقیت‌های خود بعد از چهار پیروزی خارج از خانه که آخرین آنها برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بود را در اصفهان از سر بگیرد.
این در حالی است که صبای قم در هفته‌های سیزدهم تا هجدهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در جدال با تیم‌های بالانشین استقلال، تراکتورسازی تبریز و نفت تهران و همچنین میانه جدولی‌های داماش گیلان، مس کرمان، سپاسی شیراز نتیجه‌ای جز پنج تساوی و یک باخت کسب نکرده است و هم‌اکنون نیز بعد از استقلال تهران، نفت تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در رده پنجم جدول رده بندی ایستاده است.
این نهمین بازی صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چارچوب دیدارهای خارج از خانه به شمار می‌رود در حالی که صبای قم در چهار بازی از هشت مسابقه خانگی قبل برابر تراکتورسازی تبریز، راه آهن شهرری، مس سرچشمه و صنعت نفت آبادان به پیروزی رسیده است.
مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته نوزدهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 روز چهارشنبه بیست و یکم دی ماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به انجام می‌رسد.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول