اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی لیگ برتر امید

صبای قم در آرزوی پیروزی با نفت بازی می‌کند

خبرگزاری فارس: صبای قم در آخرین بازی خود از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در آرزوی کسب پیروزی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد.

صبای قم در آرزوی پیروزی با نفت بازی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته دوازدهم و پایانی از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس این هفته با انجام چند مسابقه برگزار خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم این هفته که جدالی مهم در بین دیدارهای حساس این هفته خواهد بود، تیم‌های صبای قم و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
این دیدار که بین تیم‌های نهم و دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر برگزار خواهد شد، مصاف صبای قم با امید صنعت نفت آبادان محسوب می‌شود که در این مسابقه دو تیم برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی به دنبال کسب سه امتیاز خواهند بودند.
بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، مصاف حساس صبای قم و امید صنعت نفت آبادان از هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید روز پنج‌شنبه این هفته به میزبانی تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود.
این دیدار حساس‌ در شرایطی به میزبانی تیم فوتبال امید صبای قم برگزار می‌شود که هفته گذشته جدال صبا با امید صنعت نفت آبادان به تساوی رسید تا شاگردان سید محسن بابامیری در تیم صبای قم در هفته‌ یازدهم نیز نتوانند پیروز شوند.
صبای قم در حال حاضر در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی گروه دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور قرار دارد و در حالی که وضعیت این تیم در جدول خوب نیست، امیدهای آینده فوتبال قم این هفته باید به دنبال جبران مافات بوده و تلاش کنند که بعد از 10 هفته در لیگ برتر امید به پیروزی برسند، خواسته‌ای که برای آنها گویا تبدیل به آرزو شده است.
امیدهای صبای قم در حالی که در هفته نهم به قرعه استراحت برخورد کرده بودند، در هفته دهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور یک دیدار خارج از خانه دیگر را مقابل تیم فوتبال امید استقلال اهواز برگزار کردند که این دیدار به شکست دو بر صفر صبا انجامید.
امید صبای قم و صنعت نفت آبادان در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته یازدهم شرایطی متفاوت نسبت به یکدیگر دارند زیرا صبای قم با هفت امتیاز حاصل از یک پیروزی، چهار تساوی و پنج باخت در جدول رده‌بندی در مکان دوازدهم و ما قبل پایانی قرار دارد ولی صنعت نفت آبادان با کسب 12 امتیاز در رتبه نهم جدول 13 تیمی این رقابت‌ها ایستاده است.
صبای قم و صنعت نفت آبادان برای نخستین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، زیرا صبای قم امسال جواز صعود به لیگ برتر امید را کسب کرد ولی امید صنعت نفت آبادان از تیم‌های با سابقه این رقابت‌ها محسوب می‌شود.
از سوی دیگر صبای قم در حالی برابر صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد که به کسب پیروزی بعد از 10 هفته امیدوار است، زیرا آخرین برد آنها در هفته نخست رقابت‌ها و در جدال خارج از خانه مقابل تیم آخر جدول یعنی ابومسلم مشهد به دست آمده است.
مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور با شرکت 13 تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و در حال حاضر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 24 امتیاز از 10 بازی صدرنشین جدول رده بندی رقابت‌ها است.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول