اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم مقابل استقلال ساری پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در آستانه دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم فوتبال استقلال ساری صدرنشین گروه دوم لیگ آزادگان شد.

صبای قم مقابل استقلال ساری پیروز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در دیدار تدارکاتی خود در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های نیم فصل دوم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم استقلال ساری به برتری دست یافت.
در حالی که کمتر از چهار روز به آغاز دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس بیشتر باقی مانده است، این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری و از جمله صبای قم با جدیت خود را برای لیگ یازدهم آماده می‌کنند.
در این بین انجام دیدارهای تدارکاتی بعد از برگزاری و اجرای برنامه‌های آماده سازی تیمی و جسمانی از جمله مهم‌ترین تمهیداتی است که کادر فنی تیم‌های لیگ برتری برای تیم‌ و بازیکنان خود در نظر می‌گیرند و صبای قم نیز از این مهم مستثنی نیست.
برای همین منظور شاگردان عبدالله ویسی امروز در تنها دیدار تدارکاتی خود از آغاز دور تمرینات آماده‌سازی برای حضور در نیم فصل دوم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیمی از لیگ آزادگان به برتری دست یافتند.
دیدار صبای قم یکی از ۱۸ تیم حاضر در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و تیم استقلال ساری از تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان، به میزبانی تیم فوتبال صبای قم برگزار شد که در پایان صبای قم با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد.
در این دیدار که هر دو نیمه آنها حالت متفاوتی با یکدیگر داشت، عبدالله ویسی تیمش را نیز با هدف محک میزان آمادگی نفرات خود به زمین مسابقه فرستاد و در مقابل تیم حریف ارزیابی کرد تا بعد از تمرینات سخت و فشرده بدنسازی، میزان آمادگی تیمش را بسنجد.
در نیمه نخست این دیدار بیشتر بازیکنان جدید صبای قم در ترکیب اصلی بودند و بازی بسیار خوبی از خود ارائه کردند و در نهایت این تیم فوتبال صبای قم بود که توانست حریف شمالی خود را با حساب دو بر یک شکست داده و پیروز به رختکن برود.
در ادامه تیم صبای قم کنترل خود بر جریان بازی را بیشتر کرد و با در اختیار گرفتن میانه میدان و بازی سازی هافبک‌های خود، باز هم در نیمه دوم به دو گل دیگر دست یافت تا در این دیدار تدارکاتی به برتری چهار بر یک دست یافته و در آستانه دیدار با تراکتورسازی تبریز به روحیه خوبی دست یابد.
تیم فوتبال صبای قم در هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که یازدهمین دوره خود را سپری می‌کند، روز جمعه این هفته یعنی شانزدهم دی ماه از ساعت 15 در دیداری خانگی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم میزبان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز و شاگردان امیر قلعه نویی خواهد بود.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول