اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در غیاب 3 بازیکن

صبای قم برابر سپاهان صف‌آرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم از غیبت سه بازیکن اصلی این تیم در دیدار حساس هفته نوزدهم لیگ برتر برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خبر داد.

صبای قم برابر سپاهان صف‌آرایی می‌کند
محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان داشت:‌ مصاف با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما در نیم فصل دوم لیگ برتر است که امیدواریم بازیکنان صبا با ارائه بهترین بازی‌ خود به سه امتیاز بازی دست یابند.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس فردا با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: در این بازی دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم نمی‌توانند در ترکیب اصلی به میدان بروند.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: اکبر صادقی‌‌ هافبک تیم فوتبال صبای قم با توجه به مصدومیتی که در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر برابر تیم فوتبال نفت تهران دچار آن شد، متاسفانه همچنان مصدوم است و در این مسابقه یکی از سه بازیکن مصدوم تیم فوتبال صبای قم به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد:‌ علاوه بر اکبر صادقی که در صورت حضور در میدان می‌توانست کمک شایانی برای کادر فنی تیم ما باشد، در دیدار مهم هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دو بازیکن تیم صبا به دلیل محرومیت حضور ندارند.
کشوری‌فرد ابراز داشت: با توجه به اخطارهایی که داور مسابقه صبای قم و تراکتورسازی تبریز به بازیکنان نشان داد، محسن بیات و حمیدرضا فرزانه دو بازیکن کلیدی تیم صبای قم سه اخطاره شدند و به همین دلیل دیدار صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را از دست دادند.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم با تشریح وضعیت تیم فوتبال صبای قم، تاکید کرد: دیگر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در سلامتی و آمادگی صددرصد قرار دارند و با توجه به همین دو اصل مهم، انتظار ما این است که تیم بتواند در دیدار با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به سه امتیاز مهم این بازی دست یابد.
وی اظهار داشت: این مسابقه با وجود برگزاری آن در خانه حریف از اهمیت بسیار زیادی برای تیم فوتبال صبای قم برخوردار است در حالی که صبای قم تلاش می‌کند با کسب برتری در این دیدار به مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.
مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت 15 عصر چهارشنبه بیست و یکم دی ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در حالی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود که دو تیم در بازی رفت خود در هفته دوم لیگ برتر در قم به تساوی بدون گل دست یافتند و نکته مهم‌تر این است که برنده این دیدار راهی مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر خواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول