اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قبول ششمین باخت در لیگ سیزدهم

صبای قم بعد از 17 هفته در لیگ برتر فوتسال سقوط کرد

خبرگزاری فارس: فوتسالیست‌های صبای قم بعد از 17 هفته که یکی از اضلاع مربع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بودند در جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کردند.

صبای قم بعد از 17 هفته در لیگ برتر فوتسال سقوط کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در واقع نزول تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر این فصل از آغاز دور برگشت و به‌خصوص بعد از تغییر و تحولات در کادر فنی تیم آغاز شد و این تیم که از هفته نخست رقابت‌ها همواره در بین چهار تیم بالای جدول رده بندی قرار داشت، بعد از 17 هفته جایگاه خود را در جمع مدعیان قهرمانی از دست داد و با نزولی دو پله‌ای به مکان ششم جدول رده بندی رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور سقوط کرد.
در حالی که سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور روزهای پایانی این هفته وارد ششمین هفته از دور برگشت خود می‌‌شود و طی آن 14 تیم حاضر در لیگ برتر در هفت مسابقه همزمان در شهرهای مختلف کشور به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، صبای قم در دیداری خارج از خانه به تیم فوتسال گسترش فولاد تبریز باخت تا یکی از تیم‌های ناکام این هفته لقب بگیرد.
در هجدهمین هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز در دیداری حساس و سرنوشت ساز به میزبانی گسترش فولاد تبریز در سالن شهید پور شریفی این شهر برابر یکدیگر قرار گرفتند که در این دیدار تبریزی‌ها باخت بازی رفت را تلافی کرده و با اختلاف سه گل تیم فوتسال صبای قم را با شکست مواجه کردند.
جدال صبای قم و گسترش فولاد تبریز رقابتی بسیار حساس بود، زیرا از یک سو صبای قم برای فرار از بحران و ناکامی‌ هفته گذشته تلاش می‌کرد و از سوی دیگر تیم گسترش فولاد تبریز که در تعقیب تیم صبای قم قرار داشت، برای بهبود موقعیت خود با انگیزه کسب موفقیت به میدان آمد و به خوبی هم از شرایط میزبانی بهره برد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد.
صبای قم در این دیدار سومین بازی متوالی را بعد از جدایی رسمی سیدمهدی غیاثی سرمربی سابق خود برگزار کرد و چاره‌ای جز کسب پیروزی و سه امتیاز نداشت تا هم بتواند جایگاه خود در مکان چهارم جدول را حفظ کند و هم اینکه بتواند انتقام شکست بازی هفته هفدهم برابر تیم شهرداری ساوه را از تیم رده پنجمی گسترش فولاد تبریز بگیرد اما تیم حسین گنجیان با وجود برخورداری از تمام مهره‌های خود، ناکامی دیگری را تجربه کرد و در زمین حریف بازنده شد.
این باخت در حالی برای صبای قم رقم خورد که در بازی رفت دو تیم که در هفته پنجم نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم صبای قم برگزار شد، صبای قم با نتیجه سه بر یک گسترش فولاد تبریز را شکست داد تا یکی از باخت‌های این فصل را به شاگردان میرمعصوم سهرابی تحمیل کند.
تیم فوتسال صبای قم در حال حاضر با 30 امتیاز حاصل از 9 پیروزی، سه تساوی و شش باخت در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد.
انتهای پیام/و۱۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول