اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر اردبیل:

برنامه‌های جشن انقلاب حال و هوای ربیع دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: برنامه‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به تقارن دهه فجر امسال با ایام ماه ربیع حال و هوای جشن و سرور و شادی دارد.

برنامه‌های جشن انقلاب حال و هوای ربیع دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور عصر امروز در آخرین نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: فردا به مناسبت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی زنگ انقلاب در مدارس و بسیاری از فضاهای فرهنگی، دانشگاهی و ارزشی به صدا در می‌آید تا نسل نو انقلاب با قرائت سرودهای اصیل انقلاب اسلامی یاد و خاطره بزرگ مجاهد قرن امام راحل را گرامی بدارد.

وی تصریح کرد: در این ایام بیش از 247 پروژه عمرانی در جای‌جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که اغلب این پروژه‌ها در مناطق محروم و روستایی می‌باشد تا اهالی استان با افتتاح آنها بهتر و بیشتر با ثمرات انقلاب اسلامی آشنا شوند.

نظرپور با اعلام این‌که دو هزار و 500 برنامه فرهنگی، هنری، جشنواره و گفت‌وگوی دینی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام و هفته وحدت جشن‌های بزرگ انقلاب در روزهای آینده شروع شده و با سرور و شادمانی مردم ایران بار دیگر شاهد عزتمندی نظام و انقلاب اسلامی در تبعیت از نهضت عظیم نبوی می‌باشیم.

این مسئول همچنین از اعزام 180 روحانی و مبلغ دینی به مدارس، مساجد و محافل مختلف خبر داد و اضافه کرد: این روحانیان تلاش می‌کنند تا گفتمان دینی و انقلاب اسلامی را تبیین و روشنگری کنند و بسیاری از زوایای نظام اسلامی ما را برای نسل سوم و چهارم بازگو کنند.

وی ادامه داد: این نظام در عمر 33 ساله خود کوچک‌ترین باج و اجازه‌ای به استکبار در رسیدن به کام خود نداده است و از این به بعد نیز در مسیر آرمانی خود زنده و پا بر جا است.

نظرپور در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه برای برنامه‌های دهه فجر امسال شکل مردمی‌تر و با محوریت مساجد و مکان‌های عمومی تدارک دیده شده است، گفت: دهه فجر امسال فرصتی مناسب است تا دستاوردهای سه دهه گذشته این نظام در حوزه‌های متعدد اطلاع‌رسانی و روشنگری شود و در این باب آن چه حائز اهمیت است بازگویی واقعیت‌ها و شفاف‌سازی بسیاری از مطالبات و خواسته‌ها است.

به گزارش فارس، رئیس ستاد دهه فجر اردبیل در ادامه بیان کرد: جشن‌های مردمی که در تقارن ایام پیروزی انقلاب و ماه ربیع به شکل خودجوش و مردمی برگزار می‌شود، خود بیانگر این واقعیت است که ملت ایران هنوز شور و نشاط انقلابی خود را حفظ کرده و به هیچ حرکتی اجازه دخالت در حرکت رو به رشد خود را نمی‌دهد.

نظرپور افزود: روز پنجشنبه همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر برنامه میهمانی لاله‌ها و تجلیل از خانواده‌های شهدا در گلزار شهدای استان اردبیل برگزار می‌شود و ما در این روز یاد و خاطره سرمایه‌های اصیل انقلاب را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول