اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد‌ خمین:

جشن انقلاب در خمین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین از برگزاری مراسم جشن انقلاب در مسجد جامع و اکثر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد.

جشن انقلاب در خمین برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الله فدایی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر خمین اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی دهه مبارک فجر امسال طبق روال هر ساله به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت عنوان کمیته فرهنگی واگذار شده است که در این راستا برنامه‌‌ریزی‌های خوبی در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات این کمیته همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن انقلاب در اکثر مساجد شهرستان و با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین با اشاره به سایر برنامه‌های این کمیته بیان کرد: پخش فیلم‌های کودک و نوجوان با بلیت 50 درصد تخفیف و اجرای تئاتر توسط انجمن نمایش در سینما لاله خمین از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.
فدایی برگزاری مسابقه خوشنویسی رسول مهر و برپایی نمایشگاه از 23 تا 30 بهمن با همکاری موسسه حضرت امام(ره) و انجمن خوشنویسان، برگزاری مسابقات فرهنگی شمیم هدایت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و اعلام برندگان در 21 بهمن در نماز جمعه، برپایی نمایشگاه نقاشی از اول تا دهم توسط دو نفر از خواهران هنرمند و نمایشگاه آثار حجمی و مجسمه از 12 تا 22 بهمن در محل نگارخانه آفتاب توسط انجمن هنرهای تجسمی، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با هماهنگی موسسه قرآنی فجر و تبلیغات اسلامی و اختتامیه مراسم در 24 بهمن در محل سالن کوثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را بخشی از برنامه‌های این اداره در دهه فجر اعلام کرد.
به گفته وی برگزاری مسابقات هنر‌های تجسمی، ادبیات داستانی محراب قلم، موسیقی حماسی آیینی، نمایشگاه قرآن و تابلو فرش‌های قرآنی در سطح استان و با حضور هنرمندان شهرستان خمین، برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان در محل بیت امام(ره)، تهیه و نصب پلاکاردهایی با موضوع انقلاب اسلامی در نقاط اصلی شهر به منظور فضاسازی و تزئین شهر، برگزاری کارگاه ادبیات داستانی برای نویسندگان، برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری بسیج هنرمندان و برگزاری همایش شعر انقلاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول