اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اقتدار ایرانیان به نمایش گذاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران،‌ ری و شمیرانات در مجلس گفت: در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقتدار و عزت ایرانیان به نمایش گذاشته می‌شود.

در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اقتدار ایرانیان به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا زاکانی عصر امروز در در نخستین همایش جبهه اصولگرایان استان البرز‌ اظهار داشت: امروز ایران اسلامی یکی از مواضع حساس خود را پشت سر می‌گذارد، لذا اراده آهنین مردم و همچنین علاقه به نظام جمهوری اسلامی ایران سبب خواهد شد تا کشور این مواضع حساس را نیز با اقتدار پشت سر بگذراند و دشمنان را بیش از پیش ناامید کند.

وی در ادامه سخنان خود به سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا اشاره و عنوان کرد: امروز نظام غرب و ارزش‌های غربی در حال متلاشی شدن است، در حال حاضر و بر خلاف تصور و نگاه استعمارگر امریکا امروز دنیا به سمت بیداری و تحول گام برداشته و ایران اسلامی عامل اصلی این تحولات بوده است.

 

* جریان انحرافی به بن بست رسیده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کنار تلاش‌های استکبار جهانی جریان انحرافی نیز به بن‌بست رسیده، تصریح کرد: این جریان در پی روزهای گذشته قصد داشت در دیدار با رهبر انقلاب شرایط را به گونه‌ای ترسیم کند تا به اهداف خود برسد اما رهبر فرزانه انقلاب با صلابت و بصیرت والای خود این ترفند را خنثی کردند.

زاکانی تأکید کرد: به طور قطع درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان بار دیگر دسیسه‌ها و حیله‌گیری‌های کشورهای اروپایی و امریکایی را نابود کرده و کشور را به سربلندی و افتخار می‌رساند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه اصولگرایان در ادامه حس یکپارچگی و استقامت در  برابر  فشارها را رمز پیروزی کشور در این مقطع حساس دانست و گفت: کشورهای اروپایی و در  رأس آنها آمریکا تلاش دارند با اعمال تحریم‌ها و ایجاد تنگناهای اقتصادی،‌ حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کمرنگ کنند.

وی تأکید کرد: اما به طور حتم مردم آگاه و بیدار ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین  شرکت آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر تصورات و خیالات واهی دشمنان خط بطلان ‌کشیده و ایران اسلامی را در امتحانی دیگر سرافراز می‌کنند.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین تحولات انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: با اطلاعات به دست آمده ۲۰ درصد از افراد ثبت‌نامی از جریان اصلاحات هستند البته چهره‌های مشهور و ناآشنای آنها در عرصه انتخابات حاضر نشدند.

وی تأکید کرد: نیروهای این جریان در نقاط مختلف کشور به صحنه آمدند و این مسئله حساسیت انتخابات را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

زاکانی با بیان این که اصولگرایان در موضع پاسخگویی هستند نه مطالبه گفت: هشت سال مجلس شورای اسلامی و هت سال دولت در اختیار اصولگرایان بوده و مردم انتظار دارند پاسخ‌ها درباره درخواست‌ها و نیازهایشان با شفافیت داده شود، هرچند به نظر بنده بسیاری از اتفاقاتی که در این مدت رخ داد اصولگرایان نقشی نداشتند و باید عوامل دیگر را در آن دخیل دانست.

وی در پایان از اعلام اسامی نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان در سراسر کشور طی روزهای آینده خبر داد و گفت: نامزدهای مختلف بر اساس چهار محور و ۳۷ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند که نام آنها در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول