اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

جشن‌های انقلاب محل تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: با حضور حداکثری مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن و جشن بزرگ پیروزی انقلاب زمینه تجدید پیمان نیروهای انقلابی با ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب و مقام عظمای ولایت فراهم شود.

جشن‌های انقلاب محل تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی عصر امروز در دومین نشست هماهنگی ستاد دهه فجر این شهرستان با تأکید بر ضرورت انتقال آرمان‌های حضرت امام ( ره) به نسل سوم انقلاب اظهار داشت: آن چه امروز در کشور ما ضرورت دارد، آشنایی جوانان و نسل سوم انقلاب با اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور حماسه و خاطرات دوران مبارزه با حکومت شاهنشاهی و دوران پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: در این راستا باید با برنامه‌ریزی، نسل جدید را با دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب آشنا کنیم و در اشاعه فرهنگ غنی اسلامی، آرمان‌های بلند و الهی حضرت امام (ره) و افکار و اندیشه‌های مقام معظم رهبری با بصیرت و آگاهی کامل حرکت کنیم.

فرماندار کوهبنان اجرای برنامه‌های متنوع و شاد را برای مردم در ایام پیروزی انقلاب خواستار شد و تصریح کرد: مسئولان کمیته‌های اجرایی دهه فجر باید تمام تلاش خود را معطوف دارند تا با حضور حداکثری مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن و جشن بزرگ پیروزی انقلاب زمینه تجدید پیمان نیروهای انقلابی با ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب و مقام عظمای ولایت فراهم شود.

محمدرضا توکلی دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان نیز از فعالیت 21 کمیته مردمی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

وی ابراز داشت: در حال حاضر کمیته‌های ورزش و جوانان، بسیج، مراسم، مساجد، تشکل‌های اداری، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش‌آموزی، اصناف و بازاریان، تشکل مردمی ارتباطات و اطلاع‌رسانی، ایثارگران، دانشجویی و کارگری، کودک و نوجوان، روستایی و عشایری، فضاسازی، طرح و برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی، مساجد و قرآن، افتتاحیه پروژه‌ها، کمیته نمایشگاه نیروهای مسلح  فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

توکلی خاطرنشان کرد: با ارسال برنامه‌های پیشنهادی کمیته‌ها، جدول زمان‌بندی مناسب برای انجام بهتر امور و برنامه‌ها در دهه فجر تدوین شده که در نخستین فرصت برای اجرا به مسئولان کمیته‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول