اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

متناسب با روحیه نسل جوان جشن‌های انقلاب برگزار شود

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متناسب با روحیه نسل جوان جشن‌های انقلاب برگزار و از آنها نیز نظرخواهی شود.

متناسب با روحیه نسل جوان جشن‌های انقلاب برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داوودی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه متناسب با روحیه نسل جوان جشن انقلاب برگزار شود، اظهار داشت: برنامه‌های متنوع و شاد را با نظرخواهی از جوان‌ها و نوجوان‌ها انجام دهیم.
وی یادآور شد: از آن جایی که در کشورهای مختلف جشن‌های ملی با آیین خاصی برگزار می‌شود، بنابراین جشن‌هایی که برای پیروزی انقلاب اسلامی نیز برپا می‌شود باید با محوریت حضور جوانان و ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین آنها صورت گیرد.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: باید بتوانیم در روزهای بزرگداشت دهه فجر الگوهای مناسبی از مردان و زنان انقلاب را به جوانان معرفی کنیم و اهداف و نوع زندگی شخصیت‌های انقلابی را برای آنان شرح دهیم.
وی اضافه کرد: در برگزاری جشن‌های دهه فجر برنامه ریزی ویژه‌ای برای جوانان و نوجوانان انجام گیرد و بهتر است در چهار میدان اصلی شهر جشن انقلاب با برنامه‌های متنوع و شاد برگزار شود.
داوودی تصریح کرد: همچنین برای زیباسازی شهر و نصب تابلوهای تبلیغاتی در دهه فجر باید از شعارهای سازنده و مناسب استفاده کنیم تا آرمان‌های انقلاب را به نسل جوان منتقل کنیم.
وی در مورد نصب نمادهای انقلاب اسلامی در میادین شهر گفت: طرح احیای میدان امام علی (ع) فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن نماد فرهنگی انقلاب است که می‌توان از آن بهره برد.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول