اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ایران تفکر مبارزه با استکبار را به دنیای اسلام مخابره کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران تفکر مبارزه با استکبار را به دنیای اسلام مخابره کرده است.

ایران تفکر مبارزه با استکبار را به دنیای اسلام مخابره کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام و‌المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد صبح امروز در جمع ‌اصولگرایان شهر گرگان اظهار داشت: دنیا در برابر آمریکا احساس عجز و ضعف می‌کرد اما ملت ایران اقتدار اسلام را به نمایش گذاشت.
وی تصریح کرد: دفاع مقدس مدرسه مبارزه با استکبار و پیروزی بر استکبار جهانی بود، این مدرسه، انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرد و اگر بیداری ملت ایران نبود دفاع مقدس خلق نمی‎شد و اگر دفاع مقدس خلق نمی‎شد امروز نام و یادی از انقلاب اسلامی در دنیا نبود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رزمندگان غیور ایران رمز بیداری اسلام هستند و اگر مقاومت اسلام در دنیا تولد نمی‎یافت دنیای عرب بیدار نمی‎شد.
حجت‎الاسلام ابوترابی یادآور شد: سیدحسن نصرالله شاگرد مدرسه امام راحل و مقام معظم رهبری است و غزه فرزند مقاومت اسلامی در لبنان است.
وی ادامه داد: دنیای عرب ذلت دولت وقت مصر و کشورهای بزرگ عربی را از یاد نبرده است در جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل که مساحت نامشروع خود را به دو برابر افزایش داد و بعد هم آتش‎بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی را شناخت، این ذلت را دید و عزت مقاومت ایران نیز در جنگ 33 روزه با همه دنیا را دید، مگر می‎شود، بیدار نشوند!!!.
وی با بیان اینکه سایر ملت‎ها نیز می‎خواهند مبدل به یک قدرت دفاعی شوند، اظهار داشت: ملت‎ها دیگر نمی‎خواهند مقهور آمریکا و استکبار جهانی باشند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ملت ایران امروز از نظر فرهنگی در جهان به یک نماد مبدل شده و در توسعه علمی، جمهوری اسلامی امت وسط است و در همه رشته‎های علوم، دانشجوی ارشد و دکترا تربیت می‎کند.
حجت‎الاسلام ابوترابی خاطر نشان کرد: ایران دارد با شتاب به یک قدرت علمی تبدیل می‎شود و در برخی رشته‎های علوم مثل شیمی رتبه اول را در منطقه داریم، در تولید علم و تبدیل علم به فناوری در رشته‎های نوین مانند دانش هسته‎ای، سلول‎های بنیادی، نانو، پزشکی در دنیا صاحب مقام هستیم.
وی ادامه داد: این پیشرفت‎ها برای دنیای اسلام پیام دارد و پیامش این است که یک انقلاب عظیم اسلامی و مردمی کاروان علم و دانش را در کشور به حرکت درآورده و با شتاب پیش می‌رود.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول