اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

1500 شرکت در شوشتر باید مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: بیش از هزار و 500 شرکت و واحد تجاری در سطح شهرستان شوشتر باید مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند ولی در شرایط کنونی این مهم محقق نمی‌شود.

1500 شرکت در شوشتر باید مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: بیش از هزار و 500 واحد تجاری و شرکت فعال در سطح شهرستان شوشتر وجود دارد که باید مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند ولی در این‌باره اقدامی نمی‌شود.

وی افزود: شهرداری در این مالیات بیشترین سهم را دارد و باید برای وصول این مالیات همکاری خوبی با اداره مالیات شهرستان شوشتر داشته باشد.

سلطانیان با اشاره به اینکه شهرداری باید از نظر نیروی انسانی و ماشین‌آلات در این‌باره همکاری کند، تاکید کرد: شهرداری شوشتر باید برای وصول سهم خود با اداره مالیات شهرستان شوشتر همکاری کند و در این‌باره باید شهردار شوشتر توجه ویژه‌ای داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به میزان این مالیات در شهرستان شوشتر گفت: میزان این مالیات در شهرستان شوشتر به حدی است که می‌تواند بیش از 30 تا 45 درصد حقوق ماهیانه شهرداری شوشتر را پرداخت کند و رقم بسیار زیادی است که قابل چشم‌پوشی نیز نیست.

این عضو شورای شهر شوشتر تاکید کرد: شهرداری به این مالیات نیاز دارد و به دلیل مشکلات مالی به دنبال وصول این بخش از مطالبات خود است.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول