اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی کردستان:

مالیات می‌تواند بستری برای توسعه ورزش کردستان باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان گفت: دستگاه‌هایی مانند شهرداری‌ها می‌توانند از محل درآمدهای مالیاتی و عوارض پرداختی از سوی مردم، به ورزش این استان کمک کنند.

مالیات می‌تواند بستری برای توسعه ورزش کردستان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل افضلی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی حمایت از تیم‌های ورزشی که با حضور شرکت‌های موفق استان در کمک به ورزش کردستان در سنندج برگزار شد، پر کردن اوقات فراغت جوانان و جلوگیری از گرایش آنان به سمت ناهنجاری‌ها را نیازمند توجه بیشتر به ورزش و ایجاد مکان‌های ورزشی خواند و اظهار داشت: می‌توان از محل درآمدهای مالیاتی زمینه تحقق ساخت این مکان‌ها را فراهم کرد.
افضلی خاطر نشان کرد: اگر چه اعتبارات اختصاص یافته به دستگاه‌هایی هم‌چون ورزش و جوانان کافی نیست و نیازهای آنان را پوشش نمی‌دهد، دستگاه‌های دیگری همانند شهرداری‌ها می‌توانند در این زمینه ورود پیدا کنند و برای توسعه و رونق ورزش استان هزینه کنند.
وی افزود: شهرداری‌ها و به ویژه شهرداری سنندج که 40 درصد از بودجه آن از محل مالیات‌های مردمی تامین می‌شود زمینه را برای ساخت سالن‌های ورزشی به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان دارد.
به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان، امسال حدود 10 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های به حساب شهرداری سنندج واریز شده است که ساخت مکان‌های ورزشی و یا ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی با این اعتبارات موجب تشویق بیشتر افراد برای پرداخت مالیات می‌شود.
وی خواستار مشارکت دستگاه‌های اجرایی و به ویژه شهرداری‌ها برای سرمایه‌گذاری در امر ورزش استان شد و افزود: سرمایه‌گذاری در ورزش قبل از اینکه هزینه باشد، زمینه‌ای برای جلوگیری از هنجارها به ناهنجاری‌ها خواهد بود.
افضلی با اظهار تاسف از اینکه در استان کردستان تیم‌های ورزشی در لیگ‌های برتر وجود ندارد، تصریح کرد: بدون شک همکاری تمامی دستگاه‌های اداری استان می‌توانند در این زمینه کمک کنند تا کردستان نیز مانند استان‌های همجوار صاحب تیم‌های موفق ورزشی در لیگ‌های حرفه‌ای باشد.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول