اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خبر داد

درآمد 810 میلیارد ریالی مالیات در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر از درآمد 810 میلیارد ریالی مالیات در شهرستان کنگان خبر داد.

درآمد 810 میلیارد ریالی مالیات در شهرستان کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رسول زارعی عصر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در ایجاد اشتغال پایدار اهتمام بسیار جدی داشته و میزان اشتغال افزایش یافته است.
وی افزود: ایجاد طرح‌های اشتغال‌زا و تقویت بنگاه‌های زودبازده از اقدامات مهم دولت است که با این اقدامات گامی مهم در ایجاد اشتغال برداشته شده است.
معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر بر تکمیل طرح‌های ناتمام تاکید کرد و یادآور شد: یکی از اولویت‌های مهم دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است که استاندار بوشهر نیز بر این مسئله تاکید دارد.
زارعی خاطر نشان کرد: از مدیران بانک‌ها انتظار داریم همکاری بهتر و مطلوب‌تری با کارگروه اشتغال داشته باشند و نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اقدام کنند.
وی بیان کرد: برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام باید همه مسئولان ادارات و نهادهای ذیربط و مدیران طرح‌ها به شکل جدی وارد شوند و نباید کم‌کاری صورت گیرد.
معاون استاندار بوشهر اذعان کرد: بدون تردید پرداخت به‌موقع تسهیلات کمک شایانی به راه‌اندازی و فعال شدن پروژه‌ها و عاملی برای جذب سرمایه و ایجاد نشاط و امید در بین مردم است.
زارعی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال نیروهای بومی گفت: شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی باید در کنار اداره اشتغال منطقه ویژه و همراهی مسئولان زمینه لازم برای اشتغال نیروهای بومی را فراهم کنند.
معاون استاندار بوشهر از درآمد 810 میلیارد ریالی مالیات در شهرستان کنگان خبر داد و افزود: در سال گذشته شاهد مالیات 231 میلیارد تومانی در استان بوشهر بودیم و 81 میلیارد تومان از مالیات استان در سال گذشته مربوط به شهرستان کنگان بوده است.
زارعی اضافه کرد: در سال جهاد اقتصادی باید از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم و مسیر موفقیت را هموارتر کنیم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول