اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

لایحه بودجه 1200 میلیارد تومانی شهرداری قم تقدیم شورای شهر شد

خبرگزاری فارس: شهردار قم شب گذشته طی مراسمی لایحه بودجه هزار و 200 میلیاردی شهرداری قم را به شورای اسلامی شهر قم تقدیر کرد.

لایحه بودجه 1200 میلیارد تومانی شهرداری قم تقدیم شورای شهر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم، معاون عمرانی استاندار قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم لایحه بودجه شهرداری قم برای سال 91 به شورای اسلامی شهر قم تقدیم شد.

در این لایحه اتمام پروژه‌های بزرگ و نیمه تمام با هدف تسریع در خدمت‌رسانی به زائران حرم حضرت معصومه(س) و مردم شهر قم مورد تاکید و توجه قرار گرفته است.

ایجاد توازن و تعادل در بودجه عمرانی مناطق به منظور رشد و توسعه مناطق کمتر برخوردار، جلب رضایت شهروندان و تکریم ارباب رجوع، انضباط مالی و بودجه‌ای، توسعه پژوهش با رویکرد افزایش توان علمی شهرداری‌ها، نگاه ویژه به زیباسازی منظر شهری، مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران و حفظ و توسعه فضای سبز عمومی و... از جمله رویکردهای شهرداری قم در تدوین این لایحه بودجه است.

بودجه پیش‌بینی شده برای سال آینده شهرداری قم هزار و 200 میلیارد تومان است که از میزان 700 میلیارد تومان مربوط به درآمدهای داخلی شهرداری و 500 میلیارد تومان از طریق سایر منابع تامین خواهد شد.

در خصوص تامین بودجه در بخش درآمدهای داخلی شهرداری قم 200 میلیارد تومان از طریق ارائه خدمات شهری و 500 میلیارد تومان از طریق تسهیلات است.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول