اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورای شهر اصفهان به دنبال ثابت ماندن کرایه اتوبوس‌هاست

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر اصفهان هم‌چنان به دنبال ثابت ماندن و عدم افزایش کرایه اتوبوس‌ها در سال آتی است و مسئولان باید زمینه‌های استفاده مردم از وسایل حمل و نقل عمومی را افزایش بدهند.

شورای شهر اصفهان به دنبال ثابت ماندن کرایه اتوبوس‌هاست

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر هیچ‌گونه لایحه‌ای از سوی شهرداری مبنی بر افزایش کرایه اتوبوس‌های اصفهان به شورای اسلامی شهر ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه ارائه حمل و نقل ارزان به شهروندان از مهم‌ترین اهداف مسئولان شهری به شمار می‌رود، اضافه کرد: صحبت رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر افزایش 500 تومانی کرایه اتوبوس‌ها در صورت عدم پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی توسط دولت پیش از دستور جلسه علنی شورا مطرح شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه صحبت‌های مطرح شده در این زمینه حدس و گمانی بیش نیست، تصریح کرد: در حال حاضر کرایه اتوبوس‌ها باید از سوی دولت، مردم و شهرداری تأمین شود و دولت باید هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت سهم خود در این زمینه اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه تا‌کنون در سال‌جاری دولت سهم خود را در راستای بلیت اتوبوس‌ها پرداخت نکرده است، افزود: شورای شهر اصفهان هم‌چنان به دنبال عدم افزایش کرایه اتوبوس‌ها است و مردم در سال آینده نباید با افزایش قیمت در این زمینه مواجه شوند.

قربانی با اشاره به اینکه افزایش استفاده مردم از اتوبوس‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی یکی از راه‌کار‌های کنترل آلودگی هوا به شمار می‌رود، تاکید کرد: مردم باید از وسایل حمل و نقل عمومی راحت، سریع و ارزان در سطح شهر استفاده کنند و تمام تلاش‌های مسئولان در راستای ارائه حمل و نقل ارزان به مردم است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر افزایش کرایه اتوبوس‌های اصفهان برای سال آتی در دستورکار شورای شهر قرار ندارد، ادامه داد: وضعیت باید به صورتی پیش رود که هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بخش اتوبوس‌رانی برای سال آینده مشاهده نشود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: دولت باید تا پایان سال‌جاری به تعهدات خود در این زمینه عمل کند و این موضوع نباید حمل و نقل مردم را در سطح شهر با مشکل مواجه کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول