اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 13 میلیارد ریال صورت گرفت

بهره‌برداری از کارخانه آسفالت 200 تنی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: بهره‌برداری از کارخانه آسفالت 200 تنی در مجتمع تولیدی صفّه اصفهان با 13 میلیارد ریال هزینه در آستانه دهه فجر جاری از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این سازمان به شمار می‌رود.

بهره‌برداری از کارخانه آسفالت 200 تنی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر کشاورز ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه 10 اظهار داشت: این سازمان به عنوان بازوی توانمند در اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای عمران و آبادانی شهر در کنار سایر حوزه‌های عمران شهرداری حرکت می‌کند.

وی به یکی از ارکان اصلی در راستای پشتیبانی و تأمین نیاز‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و افزود: تجهیز و بهینه‌سازی ناوگان ماشین‌آلات مطابق با نیاز شهرداری و بالا‌ترین تکنولوژی روز از ارکان اصلی تأمین نیاز‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف این سازمان در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: افزایش سرعت عمل و کیفیت پروژه‌ها و کاهش و کنترل هزینه‌های آنها از مهم‌ترین اهداف این سازمان به شمار می‌رود.

وی به یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این سازمان اشاره کرد و ادامه داد: بهره‌برداری از کارخانه آسفالت 200 تنی در مجتمع تولیدی صفّه اصفهان با 13 میلیارد ریال هزینه در آستانه دهه فجر جاری از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این سازمان به شمار می‌رود.

کشاورز تاکید کرد: این کارخانه به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید آسفالت از لحاظ ظرفیت تولید در سطح استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مزایای این کارخانه اضافه کرد: این کارخانه مجهز به سیستم تولید آسفالت بازیافتی از مصالح خرد شده آسفالت به روش سرد است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان بیان داشت: سیستم تولید آسفالت پلیمری و آسفالت‌های نوین، سیستم تولید آسفالت رنگی و قابلیت استفاده از مواد افزودنی به منظور استفاده در آسفالت‌های نوین به صورت جامد و مایع از دیگر مزایای این کارخانه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول