اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای:

فنی‌و حرفه‌ای سهم عمده‌ای در خودکفایی کشور دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای کشور گفت: دانشگاه و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای این ظرفیت را دارند که سهم عمده‌ای در خودکفایی کشور داشته باشند.

فنی‌و حرفه‌ای سهم عمده‌ای در خودکفایی کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سهراب رضایی پیش از ظهر امروز در همایش جریان‌شناسی فرهنگی که در سالن بعثت فرهنگسرای جوان برگزار شد با بیان اینکه دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای باید به نماد دانشگاه موفق تبدیل شود، اظهار داشت: ما اگر به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل کنیم می‌توانیم این هدف مهم خود را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه نظام به ما کمک کرده است که ما به عنوان یک دانشگاه باشیم، خاطرنشان کرد: ما هم باید به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و نقش بسزایی در ارتقای سطح علمی کشور ایفا کنیم.

رئیس دانشگاه فنی‌حرفه‌ای کشور با بیان اینکه ما باید در اشتغالزایی در کشور نیز سهم بسزایی ایفا کنیم، یادآور شد: امروز در فضای تحریم‌ها که دشمن هر روز جنجالی بر علیه ما به راه می‌اندازد باید بتوانیم سهمی در خودکفایی کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز بیش از 170 دانشکده و دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای در کشور وجود دارد، تصریح کرد: خوشبختانه امروز از بین 84 رشته‌ای که در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های فنی ‌و حرفه‌ای تدریس می‌شود آمار بیکاری فارغ‌التحصیلان بسیاری از این رشته‌ها صفر درصد است.

رضایی با بیان اینکه همه ما باید مراقب باشیم که نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها پیشرفت داشته باشد، یادآور شد: امروز دشمنان توطئه بسیار زیادی علیه کشور ما انجام می‌دهند و این امر وظیفه ما را دشوارتر می‌سازد بنابراین باید از نظامی که خون‌های بسیار زیادی برای آن ریخته شده است دفاع کنیم.

وی گفت: اگر بتوانیم توانمندی‌های خود در دانشگاه‌های فنی‌و حرفه‌ای را نیز به یکدیگر و سایر دانشگاه‌ها معرفی کنیم می‌توانیم سهم عمده‌ای در خودکفایی کشور ایفا کنیم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول