اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

فرصتی برای فتنه‌افکنی دشمنان نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی پس از این نیز در تمام برهه‌ها در صحنه حاضر خواهند بود و فرصتی برای فتنه‌افکنی به دشمنان نخواهند داد.

فرصتی برای فتنه‌افکنی دشمنان نمی‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن در مسجد اعظم ارومیه اظهار داشت: مردم آذربایجان غربی در کنار دیگر مردم کشورمان در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حضور دارند و با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کرده‌اند.
وی افزود: مردم ولایت‌مدار ارومیه از همان ابتدای انقلاب در صراط مستقیم و پشتیبانی از انقلاب و رهبری بوده‌اند و آن را با رشادت‌های خود به خوبی اثبات کرده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه مردم ارومیه با قیام خود در دوم بهمن سال 57 ستون فقرات رژیم ستمشاهی را شکستند، اضافه کرد: دوم بهمن سال 57 جزو افتخارات شهر ارومیه و سند افتخاری بر تبعیت مردم این شهرستان و استان آذربایجان غربی است.
وی با اشاره به تقدیم 12 هزار شهید توسط مردم استان آذربایجان غربی اظهار داشت: این شهدا برای زنده نگهداشتن اسلام و نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و فدایی دین و نظام و انقلاب شدند.
جلال‌زاده با قدردانی از جانفشانی‌های حجت‌الاسلام حسنی و روحانیان پرتلاش ارومیه در دوران انقلاب و پس از آن به ویژه در ارومیه گفت: حجت‌الاسلام حسنی رشادت‌های مثال‌زدنی را در 33 سال گذشته از خود نشان داده‌اند و افتخارات ارزنده‌ای را برای مردم ارومیه به ارمغان آوردند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از روز دوم بهمن در ارومیه، رشادت‌های جوانان ارومیه‌ای را با راهنمایی‌های حجت‌الاسلام حسنی تشریح کرد.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر قرشی ادامه داد: در تاریخ مبارزات انقلابی مردم ارومیه برای ساقط کردن رژیم شاهنشاهی روزهای بزرگی چون خرداد 42، 19 دی قم، 29 بهمن تبریز، 17 شهریور تهران و 13 آبان و سایر ایام ثبت و ضبط است که روز حماسی دوم بهمن ارومیه را نیز باید در زمره این روزهای تاریخی قرار دارد.
وی افزود: در تاریخ دوم بهمن ماه 57 دست‌نشانده‌های رژیم با تجهیزات نظامی اعم از تانک و نفربر برای خاموش کردن موج اعتراضات مردمی به مسجد اعظم ارومیه حمله کردند اما مردم انقلابی این شهرستان با رهبری حجت‌الاسلام حسنی در مقابل این حمله‌ها ایستادند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول