اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

غرب منافع نامشروع خود را در فتنه‎افکنی جست‎و‎جو می‎کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: گردانندگان ناصالح فضای سیاسی جهان، منافع نامشروع خود را در فتنه‎افکنی جست‎و‎جو می‎کنند.

غرب منافع نامشروع خود را در فتنه‎افکنی جست‎و‎جو می‎کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام والمسلمین ابوترابی صبح امروز در جمع طلاب حوزه امام صادق گرگان اظهار داشت: استکبار می‎خواهد فرهنگ اختلاف، تنش، جدال و فتنه را گسترش دهد اما جامعه اسلامی، فرهنگ وحدت را به نمایش گذاشته است.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به عالم اسلام، فرهنگ رویارویی با استکبار و ستیز با زیاده‎خواهی در برابر آمریکا و غرب را آموخته است که اینها از شعائر انقلاب اسلامی است و هر جایی که انقلاب اسلامی وجود دارد مقابل آن نام آمریکاست که جدال انقلاب‎های اسلامی با استکبار، نماد استکبارستیزی است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز مسئله وحدت یکی از مسائل مهم جامعه بشری است و مایه سعادت و پیروزی هر ملتی، بر این رمز گشایش پیدا می‎کند.
حجت‎الاسلام ابوترابی متذکر شد: انقلاب اسلامی توانسته فرهنگ خود را به دنیا صادر کند و این انقلاب امروز به دنیا فرهنگ مقاومت، فرهنگ پایداری و مبدل شدن به یک قدرت دفاعی بزرگ را ارائه کرده است.
وی بیان داشت: ما امروز در مصرف رتبه اول را داریم که این مایه تاثر است ما در این عرصه امت وسط نیستیم و باید جای مصرف با تولید عوض شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران باید به یک قدرت اقتصادی تبدیل شود، ادامه داد: رسیدن به این قدرت می‎طلبد تا تولیدات ما مبتنی بر علم و دانش باشد و باید ذخائر عظیم ارزی ما، لرزه بر پیکر غرب و آمریکا بیندازد نه اینکه آنها بیایند پول ملی ما را تهدید بکنند.
حجت‎الاسلام ابوترابی اظهار داشت: وحدت همه مردم، برای رسیدن به قدرت اقتصادی راه را برای پیروزی ما فراهم می‎کند که ان‎شاءالله این مهم در آینده‎ای نزدیک همانند سایر زمینه‎ها با پیشرفت تصاعدی رقم بخورد.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول