اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته پرش هیئت سوارکاری استان اصفهان:

هجدهمین رقابت‌های پرش با اسب اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته پرش هیئت سوارکاری استان اصفهان گفت: جمعه این هفته هجدهمین رقابت‌های پرش با اسب 1390 استان اصفهان در باشگاه سوارکاری مرق برگزار می‌شود.

هجدهمین رقابت‌های پرش با اسب اصفهان برگزار می‌شود
مهدی آصالح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در هجدهمین دوره رقابت‌های پرش با اسب استان اصفهان، پنج رده اسب و سوارکار مبتدی E مبتدی، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: رقابت‌های پرش با اسب استانی در دو قسمت آقایان و بانوان اجرا می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در رقابت‌های سوارکاری قهرمانی استان اصفهان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه فرصت ثبت‌نام دارند.

وی با اشاره به اینکه دو رقابت پرش با اسب دیگر تا پایان سال‌جاری مدنظر هیئت سوارکاری استان اصفهان قرار گرفته است، تصریح کرد: در تاریخ پنجم و نوزدهم اسفند‌ماه سال‌جاری شاهد برپایی این مسابقات هستیم.

آصالح در مورد بودجه‌های هیئت سوارکاری استان اصفهان بیان داشت: از بودجه چهل میلیون تومانی تفاهمنامه منعقده با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکنون تنها 6 میلیون تومان به حساب این هیئت ریخته شده است، ورزش سوارکاری از جمله ورزش‌هایی است که باید از طرف بخش خصوصی مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس کمیته پرش هیئت سوارکاری استان اصفهان با بیان اینکه برای اعزام سوارکاران به رقابت‌های کشوری بودجه‌ای در حدود 2 میلیون تومان برای هر نفر مورد نیاز است، افزود: سوارکارانی هستند که با بودجه شخصی خود به این مسابقات رفته اما در نهایت به اسم استان اصفهان در جایگاه قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: شرایط باید به گونه‌ای مهیا شود که دست‌کم بخشی از هزینه‌های سوارکاران آزاد شرکت‌ کننده در رقابت‌های کشوری به وسیله هیئت سوارکاری استان اصفهان تأمین شود.

آصالح بیان داشت: به طور حتم بودجه‌هایی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در اختیار هیئت سوارکاری قرار می‌دهد جوابگوی نیاز واقعی سوار‌کاران استان اصفهان نیست.

وی تعداد باشگاه‌های سوارکاری استان اصفهان را هشت عدد عنوان کرد.

مکان برگزاری هجدهمین رقابت‌های سوارکاری استان اصفهان در باشگاه مرق (جاده شیراز- خیابان سوارکاران) قرار داده شده و علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقات می‌توانند با شماره تلفن 5353446 تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول