اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت سوارکاری استان قم:

مسابقات پرش با اسب قهرمانی قم برگزار می‌شود‌

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت سوارکاری استان قم از برگزاری رقابت‌های قهرمانی پرش با اسب جام دفاع مقدس با حضور برترین‌های این رشته ورزشی خبر داد.

مسابقات پرش با اسب قهرمانی قم برگزار می‌شود‌
هادی غفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان کشور عزیزمان در سال‌های جنگ حق علیه باطل برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان قم با شرکت برترین سوارکاران شهر قم از باشگاه‌های مختلف سطح استان و همچنین سوارکارانی از استان‌ها و شهرستان‌های همجوار قم برگزار می‌شود.
دبیر هیئت سوارکاری استان قم با اشاره به زمان و مکان برگزاری پیکارهای پرش با اسب قهرمانی استان قم، بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها از فردا در پیست سوارکاری باشگاه پویا برای کسب مقام‌های برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی استان قم علاوه بر سوارکاران خوب و شایسته بومی، نفراتی از استان مرکزی و شهرستان کاشان نیز حضور خواهند داشت که قطعا رقابت بر سر کسب عناوین برتر بین این نفرات موجب افزایش سطح کیفی رقابت‌ها خواهد شد.
غفوری با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در قم، تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در ورزش سوارکاری یا اسب‌سواری استان قم صورت گرفته است و حرکت در مسیر پیشرفت این رشته را با حضور باشگاه‌های خصوصی در فعالیت جدی برای توسعه سوارکاری شاهد هستیم.
وی بیان کرد: خوشبختانه باشگاه‌ها علاقه زیادی هم به نگهداری اسب و هم برگزاری مسابقات این رشته ورزشی در سطح استان نشان می‌دهند و در یکی دو سال اخیر تقریبا به بهانه‌ها و مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری مسابقات استانی بود‌یم.
دبیر هیئت سوارکاری استان قم افزود: یکی از آخرین رقابت‌هایی که تا قبل از برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی قم، در سطح استان برگزار شده است مسابقات سوارکاری قهرمانی قم بود که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در پیست سوارکاری باشگاه ماهان برگزار شد، عنوان کرد: در این پیکارها که با استقبال کم نظیر علاقه‌مندان به رشته سوارکاری در حضور مسئولان شهر به شکلی زیبا و با شکوه برگزار شد، سوارکاران مدعی کسب مقام‌های برتر در رشته پرش با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند.
غفوری با اشاره به رقابت در دو بخش حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای اظهار کرد: سوارکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در دو بخش آماتور و حرفه‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت سوارکاری استان قم از سوارکاران برتر هر دو بخش تجلیل و به آنها هدایایی به رسم یادبود اهدا‌ شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول