اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس مجموعه سوارکاری گنبدکاووس اعلام شد

نتایج نهایی کورس سوارکاری گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: رئیس مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس نتایج نهایی هفته بیست و دوم رقابت‌های سوارکاری کورس این شهرستان را تشریح کرد.

نتایج نهایی کورس سوارکاری گنبدکاووس
حکیم ایگدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: هفته بیست و دوم مسابقات سوارکاری کورس پائیزه گنبدکاووس بار دیگر در میان جمع پرشور علاقمندان این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
وی تصریح کرد: در رقابت‌های کشوری این هفته 49 راس اسب ترکمن، دوخون و تروبرد در شش دور یک‌هزار متری تاختند.
رئیس مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس افزود: در انتهای مسابقات این هفته جوایزی به ارزش 188 میلیون و 200 هزار ریال به اسب‌های اول تا سوم اهدا شد.
ایگدری گفت: دور اول رقابت بین اسب‌های ترکمن برگزار شد که اسب پرنده باد با چابک‌سواری متین آموت اول شد، مقام دوم را اسب تامارا با چابک‌سواری کمال دالی‌جه‌عطا کسب کرد و مقام سوم را ماهرخ با چابک‌سواری علی رجال به دست آورد.
وی ادامه داد: در دور دوم نیز اسب‌های نژاد دوخون مسابقه دادند که اسب دازآلپای با چابک‌سواری کمال دالی‌جه‌عطا اول شد، اسب آناهیتا با چابک‌سواری نادر صالح‌پور دوم شد و مقام سوم را اسب یوا با چابک‌سواری متین آموت به دست آورد.
رئیس مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در دور سوم اسب‌های نژاد دوخون در مسافت یک‌هزار متری تاختند و اسب دازسینا با چابک‌سواری ستار مهرانی قهرمان شد.
ایگدری گفت: اسب لردناز با چابک‌سواری کمال دالی‌جه‌عطا نایب قهرمان و اسب گلشن با چابک‌سواری امین محمدی سوم شد.
وی ابراز داشت: در دور چهارم که با رقابت نژاد تروبرد داخلی ادامه یافت اسب دانهیل با چابک‌سواری ابوطالب چاری‌زاده مقام نخست را به دست آورد، اسب لاکی نایت با چابک‌سواری امین محمدی مقام دوم را کسب کرد و اسب بلودیاموند با چابک‌سواری ستار مهرانی نیز سوم شد.
رئیس مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس متذکر شد: در دور پنجم که با رقابت اسب‌های نژاد دوخون برگزار شد اسب اسپشیال ویو با چابک‌سواری قربان محمد اودک قهرمان شد، اسب کراندو با چابک‌سواری یاسر جرجانی دوم و اسب سلتیک با چابک‌سواری ستار مهرانی سوم شد.
ایگدری اذعان داشت: مسابقات دور ششم نیز با رقابت بین اسب‌های نژاد دوخون پایان یافت که در این دور اسب گلیز با چابک‌سواری امین محمدی قهرمان شد، اسب ب‌ب‌تو مقام دومی را کسب کرد و مقام سوم این دور نیز به اسب عالم آی با چابک‌سواری کمال دالی‌جه‌عطا رسید.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول