اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پرش با اسب استان اصفهان:

شرایط سوارکاری شهرستان‌های استان مورد بررسی قرار گرفت

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پرش با اسب استان اصفهان گفت: با حضور رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان و مسئولان هیئت‌های‌ سوارکاری شهرستان‌ها، جلسه‌ای به منظور بررسی شرایط سوارکاری در شهرستان‌ها برگزار شد.

شرایط سوارکاری شهرستان‌های استان مورد بررسی قرار گرفت
مهدی آصالح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نشست رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان با مسئولان هیئت شهرستان‌ها در محل دفتر هیئت سوارکاری استان اصفهان صورت گرفت.
وی ادامه داد: در این جلسه علی خیرالهی با اشاره به شرایط فعلی هیئت استان و اینکه تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود آن برای کمک به پیشرفت ورزش سوارکاری شهرستان‌ها، در خدمت هیئت‌های زیر مجموعه  قرار دارد، تصریح کرد: غیرفعال یا نیمه‌فعال بودن برخی از هیئت‌های سوارکاری از مشکلات شهرستان‌های استان است.
مسئول کمیته پرش با اسب استان اصفهان تاکید کرد: رئیس هیئت سوار‌کاری استان اصفهان مسئولان هیئت‌های شهرستان‌ها را به فعالیت و دلسوزی تشویق کرد و از آنها خواست رقابت‌های سوارکاری اصفهان را به معنی واقعی کلمه در حد استان اصفهان برگزار کنند.
وی بیان داشت: رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان درباره بودجه سوارکاری شهرستان‌ها، میزان فعال بودن هیئت‌ها را ملاک تصویب بودجه مورد نیازشان دانست.
آصالح تاکید کرد: در ادامه جلسه دیدار رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان با هیئت‌های سوارکاری شهرستان‌ها، مسئولان این هیئت‌ها ضمن بیان مشکلات هیئت‌های خود در موارد مختلف، ظرفیت‌های موجود آن را اعلام داشته و پیشنهادات و خواسته‌های مورد نیاز خود را نیز بیان کردند.
وی گفت: این جلسه با صرف ناهار در محل سالن اجتماعات هیئت سوارکاری استان اصفهان خاتمه پیدا کرد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول