اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان خبر داد

درخشش چوگان‌بازان در رقابت‌های سوارکاری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: در هفته دوم رقابت‌های سوارکاری که با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان ورزشگاه بزرگ ( ورزشگاه نقش جهان) همراه بود، جمع چوگان‌بازان موفقیت را به آغوش کشیدند.

درخشش چوگان‌بازان در رقابت‌های سوارکاری
زهرا جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هفته نخست رقابت‌های سوارکاری از تاریخ 25 آذر‌ماه سال جاری با حضور هشت رأس اسب چوگانی و تعدادی چابک‌سوار و اسب ( افرادی که به هیئت چوگان اصفهان تعلق ندارند) آغاز شد.
وی بیان داشت: رقابت‌های اسب‌‌دوانی بر اساس پل دوستی بین هیئت چوگان و هیئت سوارکاری استان اصفهان به وجود آمد.
نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: در کورس نخست رقابت‌های سوارکاری به دلیل تخلف چابک‌سوار زرین شهر و اصفهان، آقایان محمد رضا عابدی ( با اسب رخساره)، جواد عابدی ( با اسب نگین) و کریم طاهری ( با اسب مهربانو) به ترتیب مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند.
وی تاکید کرد: هر سه نفر یاد شده به عنوان چوگان‌باز در این مسابقات شرکت کردند.در کورس دوم نیز اسب‌های کمنز (با سوارکاری مرادی)، پرشین (با سوارکاری معراج زرافشان) و بی‌نظیر (با سوارکاری علی رجبی) اول تا سوم شدند.زرافشان و رجبی از کانون چوگان در رقابت‌های سوارکاری شرکت کردند.
نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: در تاریخ دوم دی‌ ماه نیز رقابت‌های سوارکاری در ورزشگاه بزرگ با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها 10 رأس اسب چوگانی و تعدادی چابک‌سوار و اسب شرکت داشتند، تصریح کرد: در کورس نخست پیشکسوت سوارکاری و چوگان، محمد رضا عابدی (با اسب رخساره)، حسین عابدی (با اسب گلی) مقام نخست و دوم را به دست آوردند.
جعفری افزود: در کورس دوم نیز آقایان شهرام فراهانی ( با اسب اسطوره)، حسین عابدی ( با اسب نگین) و رضا میر سعیدی (با اسب مارشال) از کانون چوگان به ترتیب مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول