اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

راه‌اندازی هیئت سوارکاری در شهرستان‌های کرمان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: راه‌اندازی و فعال کردن هیئت‌های ورزشی در همه شهرستان‌های استان کرمان از برنامه‌های گسترش رشته ورزشی سوارکاری است.

راه‌اندازی هیئت سوارکاری در شهرستان‌های کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، کریم مهرشاد در مجمع عمومی هیئت سوارکاری استان با اشاره به تأکید دین اسلام در ارتباط با آموختن سوارکاری اظهار داشت: تأثیر اسب را می‌توان در جهاد نفس به خوبی مشاهده کرد.

وی افزود: با یادگیری سوارکاری می‌توان به موضوعات دینی نزدیک شد، زیرا این رشته ورزشی در تعلیمات اسلامی ما ریشه دارد.

رئیس هیئت سوارکاری استان کرمان تصریح کرد: فعالان این رشته ورزشی با عشق و علاقه خود تلاش می‌کنند و همین مسئله، انگیزه مسئولان ورزشی را افزایش می‌دهد.

رئیس هیئت سوارکاری استان کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم با شناساندن هر چه بیشتر این رشته ورزشی به جامعه، ورزشکاران بیشتری را جذب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: همه اعضای مجمع سوارکاری در موفقیت و ناکامی‌های احتمالی در آینده نقش دارند و به همین دلیل باید نواقص کار از سوی فعالان این رشته به مسئولان گفته شود.

محمد فولادی‌ماهانی با اشاره به اینکه اعتبار هیئت‌های ورزشی بسیار کمتر از هزینه‌های آن‌ها است، افزود: اداره کل ورزش و جوانان یکی از منابع کمک‌کننده به هیئت‌ها است و سایر هزینه‌ها را باید از منابع دیگر، بازاریابی و درآمدزایی به دست آورد.

در این مجمع عمومی، کریم مهرشاد با کسب 18 رأی از تمام آرا به عنوان رئیس هیئت سوارکاری استان کرمان انتخاب شد.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول