اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان اوقاف:

500 بقعه متبرکه به سامانه متمرکز متصل شدند

خبرگزاری فارس: معاون امور اوقافی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در حال حاضر حدود 500 بقعه متبرکه در سراسر کشور به سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه مجهز شده‏اند.

500 بقعه متبرکه به سامانه متمرکز متصل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، محمدرضا کائینی در سمنان با اشاره به اینکه این مهم در راستای شفاف‏سازی بیشتر صورت گرفته است، افزود: هم‏اکنون سازمان اوقاف، برنامه‏محوری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: این سازمان مبالغ مربوط به نیات واقفان را دقیقاً مشخص و هزینه‏های مربوط به نذور و امامزادگان دقیقاً شفاف و بخشی از برنامه‏های فرهنگی را از محل اجرای نیت واقفان و نذور امامزادگان را به روشنی برنامه‏ریزی کرده است.

معاون امور اوقافی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: در گذشته بررسی و مستندسازی  پرونده‏های مربوط به بقاع و موقوفات به صورت دستی انجام می‏گرفت.

کائینی با اشاره به اینکه هنوز بستر های مخابراتی لازم برای اتصال همه بقاع متبرکه و امامزاده‏های کشور به این سامانه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هم‏اکنون همه نرم‏افزارهای مورد نیاز و مراحل اجرایی آن از طریق سازمان انجام و عملیاتی شده است.

معاون امور اوقافی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همچنین یاد آور شد: تا بسترهای لازم مخابراتی برای همه امامزاده‏‏ها فراهم نشود، نمی‏توان برای اتصال همه بقاع متبرکه و امامزاده‏ها به این سامانه هیچ تخمینی زد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول