اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته وقف انجام شد

بازدید مدیرکل اوقاف گلستان از موسسه خیریه آوای مهر گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان به همراه جمعی از کارکنان این اداره و مدیرکل بهزیستی استان از موسسه خیریه کودکان بی‎سرپرست آوای مهر گلستان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل اوقاف گلستان از موسسه خیریه آوای مهر گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام والمسلمین سیدمحمدجواد رئوف‎سیدنژاد ظهر امروز در موسسه خیریه کودکان بی‎سرپرست آوای مهر گلستان اظهار کرد: وجود کودکان بی‎سرپرست واقعیتی تلخ در جامعه است که همه اقشار لازم باید برای حمایت از آنان به‎پا خیزند.
وی تصریح کرد: در هفته وقف یکی از کارهای خیری که به ذهنمان رسید این بود که در این برهه زمانی، رسیدگی به کودکان و بچه‎های بی‎سرپرست را در دستور کارمان قرار دهیم و با استفاده از ظرفیت‎ها و امکاناتی که برایمان مقدور است و از طریق نیات واقفان، کمکی به موسسات خیریه انجام دهیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بیان کرد: برنامه بازدید از کودکان بی‎سرپرست را در طول سال از برنامه‎های خود قرار داده‎ایم و در دهه‎ فجر امسال نیز از مرکز خیریه بزرگسال شش تا 12 سال بازدید خواهیم داشت.
‌رئوف‎سیدنژاد عنوان کرد: رویکرد جدیدی که در اداره اوقاف داشتیم این است که مردم با نیازهای جامعه نسبت به این امر انسان‌دوستانه اقدام کنند.
وی در خصوص مشکلات و موانع موجود در اوقاف گلستان گفت: اگر بتوانیم همکاری مردم را نسبت به خودمان جلب کنیم و آنها نیز در پرداخت مال‎الاجارات به‎موقع عمل کنند می‎توانیم کارهای خیر زیادی را حداقل در سطح استان به انجام برسانیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان متذکر شد: ما در استان روستاهایی داریم که کاملا وقف است ولی مردم مال‎الاجاره‎شان را نمی‎پردازند که البته اکثرا این بی‎توجهی به‎خاطر عدم اطلاع است که درصدد هستیم این اطلاع‎رسانی را به مردم داشته باشیم تا موقوفات کاملا احیا شود.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول