اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با یک طرح ضربتی در حال اجرا است

جمع‌آوری پان از خوار و بار فروشی و کیوسک‌های مطبوعاتی فارس

خبرگزاری فارس: طرح ضربتی جمع‌آوری پان از خوار و بار فروشی و کیوسک‌های مطبوعاتی استان فارس از هشتم بهمن ماه جاری به مدت یک هفته در حال انجام است.

جمع‌آوری پان از خوار و بار فروشی و کیوسک‌های مطبوعاتی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هماهنگی‌های به عمل آمده بین علوم پزشکی شیراز، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس و سایر سازمان‌های مرتبط اجرا می‌شود.

افشین امینی افزود: مواد معروف به BT و پان که به‌نام‌های تجاری مختلفی در سطح کشور و  استان فارس به صورت قاچاق توزیع و مصرف می‌‌شود، جمع‌آوری شده و به عموم مردم در مورد عوارض ناشی از این ماده اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: نوجوانان و جوانان از جمله گروه‌های دانش‌آموز، سرباز و همچنین افاغنه و سایر افراد مرتبط، از گروه‌های هدف برای اطلاع‌رسانی در زمینه زیان‌های مصرف پان هستند.

امینی بیان کرد: طی این هفته از فروشگاه‌های خوار و بار فروشی و کیوسک‌های مطبوعاتی بازرسی به عمل می‌آید و مواد معروف به BT و پان جمع‌آوری می‌‌شود و همچنین متخلفان توزیع عمده پان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول